قیمت تور باکو

تور باکو

قیمت تور باکو

تور باکو

جاذبه های گردشگری دبی

دلفیناریوم دبی

dolphinarium-dubai.jpg

دلفیناریوم دبی در زمینی به مساحت 5000 مترمربع در سال 2008 با ظرفیت 1250 نفر بنا شده است.دلفین ها در مکانی به وسعت 600 مترمکعب آب دریا در استخر بزرگی قرار گرفته اند.این مکان دارای یکی استخر پزشکی جداگانه است. دلفیناریوم دبی اولین پارک دلفین در خاورمیانه است که دارای تهویه هوای داخلی است.گردشگران تور دبی می توانند اینم دلفین ها را از طریق برنامه زنده آنها را ببینند. دلفیناریوم دبی در نزدیکی نهر دبی در منطقه بردبی در نزدیکی پارک کودکان قرار دارد.این مجموعه دارای امکاناتی همچون فعالیت‌ های کودکان، تولد برای بچه ها، گردش علمی، فضای مخصوص کودکان، کلاس رقص عربی، رستوران ، سینما 3 بعدی و... فرلاهم کرده است. در کنار این خدمات دارای فعالیت های تابستانی نظیر کمپ تابستانی کودکان برگزار می شود. پارک دلفیناریوم دبی در مارس سال 2012 به 1 میلیون بازدید کننده خوشامد گفتند.مسافران تور دبی علاقمند به فعالیت های تفریحی گردشی می توانند خاطرات به یادماندنی در ذهن خود حک کنند.

خانه شیخ سعید دبی

home-shaikhsaeed-dubai.jpg

خانه شیخ سعید دبی اقامتگاه شیخ سعید ال مکتوم بوده است این خانه در سال 1896 در منطقه الشندقیه در بالای منطقه خور بنا شده است. خالنه شیخ سعید در سال 1985 محل اقامت خاندان حاکم المکتوم بوده استو این خانه وسط منطقه دیره دبی و مشرف به دریای خلیج فارس است.معماری این خانه برگرفته منطقه های کویری و جنوب ایران است. خانه شیخ سعید در قرن 19 ساخته شده است و این خانه مرکز قدرت دبی بوده است و در سال 1986 مورد بازسازی قرار گرفته است. دیوراهای خانه شیخ ار آهک و ساروج و در و پنجرهای های آن چوبی برگرفته از خانه های یزد ساخته شده است.خانه شیخ سعید از 5 قسمت تشکیل شده و یک حیاط بزرگ است که هر قسمت این خانه از اتاق، مهمانخانه و ایوان تشکیل شده است.شما می توانید در این خانه انواع عکس ها، تمبر، سکه های قدیمی و... را بازدید کنید.شیخ ال مکتوم در این خانه شاهد تولد پسرها و نوه های پسری خود بوده است.این خانه در حال تبدیل شده به منطقه تجاری و صنعتی بوده است.مسافران تور دبی علاقمند به مکان های تاریخی می توانند از این مکان بازدید کنند و لحظات خوشی را سپری کنند.

برج ساعت دبی

borj-min-dubai.jpg

برج ساعت دبی در عربی دوار الساعة دیرة‌ نام یک میدان در منطقه دیره دبی است که این برج ساعت در منطقه شرقی دبی در دیره دبی قرار گرفته و در سال 1964 افتتاح شده است.در نزدیکی برج ساعت مرکز تجاری زیادی که دارای اهمیت هستند قرار گرفته است. این برج خیابانهای ابوبکر صدیق،المکتوم و ام هریر دبیرا به هم مرتبط کرده است.برج ساعت با طراحی بسیار زیبا و مدرن در شهر دبی قرار گرفته و مورد بازدید گردشگران تور دبی قرار می گیرد.برج ساعت در سال 1972 مورد بازسازی قرار گرفته است.برج ساعت یکی از مهم ترین جاذبه دیدنی دبی است که هرساله مسافران زیادی از این برج بازدید می کنند.

پارک خور دبی

park-khor-dubai.jpg

پارک خور به زبان عربی حَدیقَه اَلخَور است که در منطقه بر دبی در زمینی به وسعت 90 هکتار بنا شده است.این پارک ساحلی دارای طولی به اندازه 2 کیلومتر در ساحل خور می باشد.در کنار این پارک زیبا سرزمین عجایب و پارک بچه های قرار گرفته است.پارک خور با طولی برابر ۲٫۶ کیلومتر در امتداد نهر دبی و در حد فاصل دو پل المکتوم و القرهود در بخش “بر دبی” قرار گرفته است.این پارک دارای خدمات تفریحی و گردشی نظیر اسکله ماهیگیری، رستوران، مسیرهای پیاده روی در کنار رودخانه دبی  و باغ های طبیعی، آمفی تئاتر، پارک بازی، تله کابین، موزه کودکان، اجاره موتور سیکلت و... در اختیار مسافران تور دبی قرار می دهند تا لحظان شادی را سپری کنند.پارک خور به بخش های مختلفی تقسیم شده است که یکی از بخش های آن را بصورت مناطق ییلاقی دراوردند.پارک خور بیش از 300 گیاه  در دل خود جا داده است که میتوان با استفاده از قطارهای کوچک از بین آنها رد شد.در رستورزان این پارک می توان انواع کباب های لذیذ را طبخ کرد. پارک خور دبی یکی از مناطق گردشگری شهر دبی است که مسافران تور دبی می توانند در این مکان لحظات به یادماندنی را سپری کنند.

سرزمین عجایب دبی


سرزمین عجایب دبی یکی از زیبا ترین پارک های خاور میانه دبی می باشد. این سرزمین متشکل از سه قسمت است پارک آبی , پارک سرگمی و خیابان اصلی که هر قسمت تفریحات مخصوص به خود را دارد . دستگاههای بازی و ماشین در سالن و فضای باز به میهمانان تور دبی ارائه داه شده است و تمام سنین می توانند از این پارک برای تفریح و سرگرمی استفاده کنند و در کنار این پارک فروشگاهها ، استخر و شتر سواری وجود دارد. مسافران تور دبی می توانند از این مکان تفریحی نهایت لذت را ببرند.

مطالب مرتبط:                      

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

 تور دبی نوروز 97 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.