قیمت تور باکو

تور باکو

قیمت تور باکو

تور باکو

هتل های 5 ستاره دبی

هتل آتلانتیس دبی

هتل آتلانتیس دبی از جمله با شکوه ترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره دبی که واقع در جزیره نخل جمیرا با 23 طبقه بزرگ با 1600 اتاق در انواع اتاقهای استاندارد، اتاقهای لوکس، اتاقهای دلوکس، اتاقهای کینگ، اتاقهای مخصوص ماه عسل، اتاقهایی با سرویس ویژه برای معلولین، اتاقهای VIP و همچنین پرزیدنت روم  لوکس و شیک برای میهمانان تور دبی می باشد. 

 

امکانات هتل آتلانتیس دبی :

این هتل دارای یک محوطه مارپیچ زیر آبی و بزرگترین پارک آبی خاورمیانه همراه با سرسره های تقریبا عمودی و رودخانه خروشان،رستوران با منوی غذای متنوع و لذیذ باب طبع مسافران تور دبی، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، فروشگاه، تهویه، بار، باغ، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، آرایشگاه، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، تنیس، مرکز بدنسازی، پینگ پنگ، زمین گلف، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، استخر روباز، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری از کودکان، اتاق بازی، گاوصندوق، مینی بار، جکوزی، یخچال، تلویزیون، سشوار، تلفن، اینترنت و... می باشد.

 

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از تور دبی  با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

هتل باب الشمس دبی

هتل باب الشمس دبی

هتل باب الشمس دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و یکی از هتل های شیک و لوکس دبی محسوب می شود. این هتل در بیابان های دبی ایجاد شده و با فضای آرامش بخش خود چشم انداز زیبایی از بیابان های دبی را به گردشگران تور دبی ارائه می دهد. طراحی هتل باب الشمش به سبک قلعه های سنتی عربی می باشد و حیاط آن به سبک روستاهای عربی طراحی شده است. این هتل 4 رستوران دارد که با انواع غذاهای سنتی و بین المللی خوشمزه آماده پذیرایی از مسافران تور دبی می باشد. هتل باب الشمس از 113 اتاق تشکیل شده است که به صورتی خاص و زیبا طراحی شده اند. مسافران تور دبی می توانند با اتومبیل جیپ، شتر یا اسب به گردش در بیابان های اطراف این هتل بپردازنند و از سکوت و آرامش بیابان لذت ببرند. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی و مرکز دبی 45 دقیقه می باشد.

امکانات هتل باب الشمس دبی :

باغ، تراس، استخر سرباز، پینگ پونگ، دوچرخه سواری، اسب سواری، مینی گلف، باشگاه، اسپا، ماساژ، اجاره دوچرخه، زمین بازی، باشگاه کودکان، تفریحات بعدازظهر، رستوران، بار، فروشگاه، سالن زیبایی، فکس، کپی، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، عابر بانک، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، ترانسفر فرودگاهی، وای فای و ...

هتل باب الشمس دبی 

هتل باب الشمس دبی

هتل باب الشمس دبی


 هتل جود پالاس دبی

هتل جود پالاس دبی یکی از بهترین هتل های پنج ستاره دبی که در منطقه مرکزی دیره واقع شده است و دارای 249 باب اتاق با طراحی مجلل و با شکوه با رنگ هایی گرم و دل نشین با چیدمانی خاص و بالکن اختصاصی و دارای امکاناتی کامل و مجهز و در فاصله 15 دقیقه ای با ماشین تا فرودگاه بین المللی دبی و همین طور فاصله 5 دقیقه پیاده روی  تا متروی الریگا دبی می باشد. در رستوران های این هتل انواع مختلفی از غذاهای هندی، عربی و ایرانی و ... برای گردشگران عزیز تور دبی سرو می کند.

 

 امکانات هتل جود پالاس دبی :

این هتل دارای استخر سر باز، زمین گلف، اسپا، ماساژ، رستوران، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان،روم سرویس، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی،کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، روزنامه، آسانسور می باشد و همین طور سرویس شاتل رایگان برای مرکز خرید سیتی سنتر دیره و ساحل برای رفاه گردشگران تور دبی فراهم دیده است.


هتل ادرس دبی مال دبی  

هتل ادرس دبی مال دبی The Address Dubai Mall Hotel در فاصله 15 دقیقه ای تا فرودگاه بین المللی دبی از شمار مجلل ترین هتل های ۵ ستاره دبی با کادر مجرب و خوش مشرب که به زبان هایی مانند فیلیپینی، چینی، روسی، فرانسوی، انگلیسی، عربی مسلط بوده که همین امر موجب راحتی میهمانان تور دبی شده می باشد.هتل دارای 244 اتاق با بالکن های خصوصی مشرف به چشم انداز زیبای شهر دبی و برج الخلیفه با امکاناتی مجهز همچون تلویزیون و یک بارکوچک می باشد. 

وب سایت هتل ادرس دبی مال دبی: www.theaddress.com

امکانات هتل ادرس دبی مال دبی :

این هتل برای گردشگران تور دبی خدماتی رفاهی مانند استخر درفضای باز و سونا، باشگاه ورزشی که در تمام ایام  هفته به صورت ۲۴ ساعته باز بوده، آبگرم، ماساژ  ،سرویس دهی ۲۴ ساعته، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تور دبی، دربان، رختشورخانه، خشکشویی، سالن برگزاری جلسات، صرافخانه، دستگاه خودپرداز در هتل، فروشگاه، روزنامه، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، آسانسور، آرایشگاه، امکانات ویژه معلولین، سوئیت خانوادگی سرویس اینترنت بی سیم رایگان درلابی و در اتاق ها می باشد. در رستوران های هتل ادرس دبی مال دبی انواع غذاها بین المللی و فست فود و نوشیدنی ها با انواع سلیقه ها سرو می شود.


هتل وستین مینا سیاحی مارینا دبی

هتل وستین مینا سیاحی مارینا دبی  The Westin Dubai Mina Seyahi Dubai از جمله هتل های ۵ ستاره دبی در کنار جمیرا بوده و تا برج الخلیفه و دبی مال ۲۰ دقیقه نیز فاصله دارد و دارای ۵ استخر، و حدود 1 کیلومتر ساحل اختصاصی و ۸ رستوران و اتاق هایی لوکس و مجلل می باشد. این هتل حائز ۲۹۴ اتاق با پانورمایی مشرف به جمیرا هستند. اطاق ها و سراچه های هتل تمامی مبله و حائز سرویس اینترنت بی سیم و دیگرامکانات امروزین رفاهی تور دبی می باشند.

امکانات هتل وستین مینا سیاحی مارینا دبی :

گردشگران تور دبی می توانند از امکانات تفریحی هتل مثل آبگرم و استخر خدمات ماساژ درمانی را به همراه جکوزی و سونا و زمین تنیس استفاده کنند. وانگهی این هتل دارای استخر و زمین بازی ویژه کودکان هم می باشد تا سفر مسافران ارجمند تور دبی خود سفر خوشی را داشته باشند. در هتل وستین مینا سیاحی مارینا دبی  گونه ها غذاهای چینی، تایلندی و آسیایی و اروپایی در رستوران های این هتل سرو می شود. منوی رستوران های هتل حائز یک بخش ویژه کودکان نیز می باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.