قیمت تور باکو

تور باکو

قیمت تور باکو

تور باکو

مراکز خرید آنتالیا

مرکز خرید زنجیره ای میگروس :

اگر شیک ترین اجناس مد نظر شماست حتما از این مرکز خرید دیدن کنید. این مرکز خرید بیش از ۴۷۰فروشگاه در سرتاسر ترکیه دارد.

در فروشگاه های این مرکز خرید بهترین اجناس بین المللی یافت می شود.از قطعات الکترو نیکی و کامپیوتری گرفته تا پوشاکهای مدرن وحتی  مارک ترین کفش ها.

همچنین در این مرکز خرید  خوشبوترین عطرها با بهترین قیمت ها یافت می شود.فروشگاه میگروس از پر بازدید ترین مراکز خرید این آنتالیا به حساب می آید.

 

_3.jpg


خیابان آتاتورک :

از دیگر مراکز خرید آنتالیا خیابان آتاتورک آنتالیا می باشد که در منطقه ای قدیمی قرار دارد.در سرتاسر این خیابان مراکز خرید، رستوران محلی و فروشگاهای مختلف زیادی وجود دارد. در این خیابان شما شاهد برند های معروف خواهید بود که می توانید با هر سلیقه و بودجه ای لوازم خرید خود را تهیه کنید. علاوه بر این ،این خیابان دارای کافه تریاهای فراوان و زیبایی می باشد که شما می توانید بعد از گشتی در این خیابان با صرف یک قهوه ترک خرید خود را به پایان برسانید .

 

_آتاتورک_مرکز_خرید_آنتالیا_3.jpg

 

 

 

 

مرکز خرید کالیسی آنتالیا

یکی از بهترین مراکز خرید Kaleici است، که نزدیک دیوارهای شهر مستقر است. با پیاده روی تا دیوار شهر شما شانس یافتن موارد زیادی برای خرید دارید. عطر غذاها و ادویه جات به همراه سر و صدای بازاریان شما را به گذشته ترکیه و این شهر تاریخی میبرد. علاقه مندان به این مرکز خرید می توانند با تور آنتالیاهمراه شوند .

 

-خرید-کالیسی-آنتالیا1.jpg


مرکز خرید دیپو آنتالیا

مرکز خرید دیپو آنتالیادر قسمت شرق آنتالیا واقع شده است که فضایی شاد و دوستانه دارد  و برخی از مارک های معروف دنیا و همچنین مارک های  مطرح ترکیه که به خوبی در سراسرترکیه شناخته شده اند در دیپو شعبه دارند.این مرکز خرید بزرگ شامل پانزده رستوران و هشتاد مغازه است و دارای پیست اسکی و پارک بازی و کارتینگ می باشد شاید نسبت به مراکز خرید دیگر آنتالیا ارزانتر باشد البته این مورد کمی سلیقه ای می باشد  در طبقه همکف این مرکز خرید نمایندگی مک دونالد و کینگ برگر وجود دارد . ۵ سالن سینما و آرایشگاه نیز در طبقه دوم این مرکز خرید وجود دارد این مرکز خرید به فرودگاه آنتالیا نزدیک است این مرکز خرید تعدادی شاتل آماده در مراکز مختلف شهر دارد که در ساعت های مشخص وظیفه رفت و برگشت مهمانان به صورت رایگان به دیپو را بر عهده دارند .باتور آنتالیا می توانید از خرید در دیپو آنتالیا لذت ببرید.

 

-خرید-دیپو-آنتالیا1.jpg

-خرید-دیپو-آنتالیا.jpg

-خرید-دیپو-آنتالیا4.jpg


مرکز خرید لاورا آنتالیا

مرکزخرید لاورا آنتالیا در سال ۲۰۰۴ گشایش شد . لاورا دارای ۸۰ فروشگاه است و هر فروشگاه نمایندگی احد از بهترین برندهای بازرگانی جهان هستند. این مرکز خرید دارای پارکینگ سرپوشیده با گنجایش ۶۰۰ اتومبیل ست .۲ سوپرمارکت بزرگ ،۶ سالن سینما مجهز به بالاترین سیستم های ویدئویی و صوتی ، ۱۴ رستوران با غذاهای سنتی و بین المللی و … از دیگر امکانات این مرکز خرید است که آنرا به یگانه از مکان های گردشگران تور آنتالیا تبدیل نموده است .در لاورا علاوه بر خرید ، میتوانید ساعت ها خود و فرزندانتان را سرگرم کنید ، مزه غذاهای ترکی را بچشید ، در مراکز بازی سرگرم شوید ، بهترین پوشاک ها را بخرید ، از نمایندگی های معتبر ابزارها آرایشی بهداشتی تهیه کنید و در واپسین،انجام از کیفیت اجناسی که خریداری نموده اید ، اطمینان داشته باشید و هر چیز را که بخواهید در آنجا پیدا کنید .

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

مطالب مرتبط:

  تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا تیر 96  

تور آنتالیا مرداد 96   

تور آنتالیا شهریور 96  

تور آنتالیا نوروز 97  

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.