قیمت تور باکو

تور باکو

قیمت تور باکو

تور باکو

هتل های 3 ستاره کیش

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش قرار دارد و سال 1369 در بلوار ایران کیش بنا شده است. این هتل یکی از هتل های قدیمی جزیره کیش می باشد. هتل گلدیس کیش در سال 1379 با تغییراتی که در سازمان عمران جزیره کیش به وجود آمد به مدت 21 سال موظف به ارایه خدمات به مسافران خارجی شد. رستوران این هتل انواع غذاهای لذیذ را برای میهمانان تور کیش سرو می کند.

آدرس هتل گلدیس کیش : بلوار ایران، جنب پمپ بنزین

 امکانات هتل گلدیس کیش :

لابی، رستوران، کافی شاپ، یخچال، اینترنت، تلویزیون، سوئیت ، سرویس ایرانی، نمازخانه، حمل و نقل، ماهواره و...



هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش قرار دارد و در بین میدان امیر کبیر و میدان حافظ ایجاد شده است. این هتل ساحلی است. هتل گاردنیا دارای ترانسفر فرودگاهی برای مسافران تور کیش می باشد. از دیگر امکانات آن می توان به سرویس به مراکز خرید،اینترنت رایگان، بازدید از مناطق گردشگری کیش از جمله: شهر حریره، بندرگاه باستان، کلبه هور، آکواریوم طبیعی، کشتی یونانی،درخت سبز و پارک ساحلی مرجان اشاره نمود. همچنین این هتل تخفیف 30 درصدی جت اسکس، 50 درصدی جنگل شادی شبهای شایان، 30 درصدی غواصی بانوان 30 درصدی اجاره اتومبیل با راننده و بدون راننده، 30 درصدی کرایه دوچرخه، 40 درصدی شام هتل داریوش، 35 درصدی کافی شاپ گاردنیا و 20 درصدی رستوران گاردنیا را به میهمانان تور کیش خود ارایه میدهد. این هتل تا فرودگاه جزیره با ماشین 15 دقیقه فاصله دارد.

 آدرس هتل گاردنیا کیش : بین میدان امیرکبیر و میدان حافظ

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش


هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش قرار دارد و در زمینی به مساحت 6345 مترمربع در پشت بازار ونوس بنا شده است. این هتل یک هتل نو ساز به شمار می رود که هر ساله توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید . این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه فاصله دارد و ساعت تحویل و تخلیه اتاق 14 می باشد. هتل ونوس کیش دارای اتاق های سه تخته، چهارتخته و سوئیت یکخوابه می باشد که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر یخچال، سرویس بهداشتی، تلویزیون، تلفن،تهویه مطبوع و مبلمان می باشند.

امکانات هتل ونوس کیش :

کافى شاپ، لابى،ماهواره، اینترنت در لابی، نمازخانه، رستوران، پارکینگ اختصاصی هتل، پارکینگ سرپوشیده، لاندری، کافی نت، آسانسور، خدمات خانه داری، فضای سبز، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی، ترانسفر رایگان فرودگاه برای مسافران تور کیش ، گشت سیاحتى جزیره، گشت بازارها، اتاق بیلیارد، سالن کنفرانس

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش


هتل شایلی کیش

shailikish.jpg

هتل شایلی کیش (هتل عالی قاپو سابق) در سال ۱۳۸۵ احداث شده و در سال ۱۳۹۴ آخرین بازسازی این مجموعه در جزیرهکیش انجام شده است. این هتل  3 ستاره دارای ۴۰ واحد با ظرفیت ۸۷ تخت می باشد که در ۲ طبقه بدون آسانسور بنا گردیده است. هتل شایلی با امکاناتی همچون: رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم، فضای سبز، صندوق امانات، اتاق چمدان و دیگر کادر آموزش دیده آماده پذیرایی از شما مسافران عزیز تور کیش می باشد.

 

هتل خیام کیش

هتل خیام کیش ازهتل های تک ستاره کیش است که به صورتی ویلایی بوده و در نوار ساحلی جزیره کیش قرار دارد و برای مسافرانی که هتل ارزان در جزیره کیش میخواهند هتل خیام کیش گزینه مناسبی است.این از امتیازات این هتل  نزدیک به مکان های دیدنی ساحل و اسکله تفریحی برای مسافران تور کیش است.

-hotel-khayam-kish.jpg


مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 96 

تور کیش تیر 96 

تور کیش مرداد 96 

تور کیش شهریور 96

تور کیش نوروز 97 

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.