قیمت تور باکو

تور باکو

قیمت تور باکو

تور باکو

هتل های 5 ستاره آنتالیا

هتل کرنلیا دیاموند آنتالیا 

هتل کرنلیا دیاموند آنتالیا 5 ستاره در منطقه ساحلی بلک آنتالیا قرار دارد. این هتل لوکس در شمار هتل های ساحلی آنتالیا قرار دارد.از نظر موقعیت جغرافیایی این هتل  ۲۰۰۰۰۰ متر مربع جنگل های انبوه کاج ، ساحلی شنی و آب های زلال و شفاف دریای مدیترانه احاطه شده است . از این هتل شیک تا مرکز شهر آنتالیا ۴۵ کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۳۵ کیلومتر می باشد .سرویس دهی این هتل بصورت  UALL می باشد. گردشگران  تور آنتالیا نوروز 96   که قصد رزرو هتل در هتل کرنلیا دیاموند آنتالیا  را دارند رزرو هتل کرنلیا دیاموند آنتالیا  را با توجه به امکانات بی نظیرش در ذهن داشته باشند.

امکانات اتاقها:

 

این هتل در مجموع 571 اتاق که شامل ( استاندارد ، خانوادگی ، دلوکس و سوئیت)  است که تمامی اتاق ها دارای طراحی و چیدمان شیک و مدرن می باسد و تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر مبلمان شیک،تهویه مطبوع،رنگ امیزی شاد،لاندری ،مینی بار،وان و... در اختیار گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 قرار می دهد . دارای بالکن اختصاصی رو به فضای سبز است .امکان دسترسی مستقیم از برخی اتاق ها به استخر و باغ نیز فراهم شده است و مسافران تور آنتالیا نوروز 96 در این هتل احساس آرامش می کنند.

امکانات هتل کرنلیا دیاموند آنتالیا :

زمین گلف ، زمین تنیس ، 8 استخر روباز و سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، ماساژ و اسپا ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سالن بدنسازی ، ورزش های آبی ، سرویس نگه داری از کودک ، فوتبال ،  بولینگ ، بیلیارد ، تخت های حمام آفتاب ،صرافی ، خدمات کپی و فکس ، تهویه ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، آسانسور ، مرکز تجاری ، فروشگاه ، پذیرش شبانه روزی ، ترانسفر فرودگاهی ، پارک آبی با سرسره هایی مختلف ، اجرای کنسرت و برنامه های شاد شبانه  ، ۱۰ بار و ۹ رستوران مجلل که دارای طراحی و غذاهایی متنوع و لذیذ بوده و مسافران تور آنتالیا نوروز 96 از این غذاها لذت میبرند.

 جهت رزرو  تور آنتالیا نوروز 96 با شماره  41954 -021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

 

هتل آدلیا الیت لارا آنتالیا

 

 

هتل آدلیا الیت لارا آنتالیا 5 ستاره در ماه می سال 2016 افتتاح گردید. این هتل لوکس در ساحل لارا آنتالیا قرار دارد.از هتل  ساحلی آدلیا الیت لارا تنها 1 کیلومتر تا مرکز خرید پرمیوم و 15 کیلومتر تا مرکز خرید ترا سیتی و پارک دودن فاصله دارد.سرویس دهی این هتل بصورت UALL می باشد.این هتل از 525 اتاق تشکیل شده که تمامی آتاق ها دارای رنگ آمیزی شاد و دکوراسیون شیک می باشد و دارای خدماتی نظیر سیستم تعویه مطبوع، حمام،  LCD، مینی بار، بالکن مبله و ... هتل خدمات منحصربه فردی را به گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

 امکانات هتل آدلیا الیت لارا آنتالیا:

سونا ، ماساژ ، حمام ترکی ، بوفه صبحانه ،  رستوران اصلی هتل ( با انواع غذاهای ترکی ، ایتالیایی ، دریایی ، ژاپنی و مکزیکی) ، ساحل اختصاصی ، استخر فضای باز و داخلی ، باغ ، تراس آفتاب ، پارک آبی ، مرکز اسپا ،حمام ترکی ، ورزش های آبی ، مرکز تناسب اندام ، زمین تنیس ، بیلیارد ، بولینگ ، دارت ، زمین بازی کودکان ،امکان اجاره خودرو ، اتاق جلسه ، سالن زیبایی و ... در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار می دهد.

تور آنتالیا  به گردشگرانی که به دنبال هتلی لوکس و با امکانات کافی هستند هتل آدلیا الیت لارا آنتالیا را  پیشنهاد میکند.

هتل رویال الحمرا آنتالیا

هتل رویال الحمرا آنتالیا 5 ستاره در منطقه زیبا سیده آنتالیا قرار دارد.این هتل لوکس جز هتل های STONE می باشدو در سال 2012 افتتاح شده است. این هتل لوکس دارای کناره اختصاصی به مساحت 60 هزار متر در نزدیکی دریای مدیترانه است.ساحل طلایی دریای مدیترانه از یه جهت باغ‌های سرسبز از سوی دیگر این هتل محیطی آرامش بخش را برای گردشگران تور آنتالیا فراهم می کند.سرویس دهی این هتل بصورت UALL می باشد.از هتل رویال الحمرا تا فرودگاه آنتالیا حدود 40 کیلومتر و تا مرکز آنتالیا حدود 65 کیلومتر فاصله دارد. 

امکانات اتاق ها:

این هتل از 579 اتاق تشکیل شده است که شامل 395 اتاق ممتاز، 22 جونیور سوئیت، 60 سوئیت الحمرا،48 اتاق خانوادگی دوبلکس،46 اتاق خانوادگی متصل بهم،3 کینگ سوئیت و 5 اتاق ویژه معلولین می باشد که تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی‌بار، تلفن، لوازم بهداشتی حمام، دمپایی، سشوار، سرویس بهداشتی، حمام با وان یا دوش، صندوق امانات و بالکن اختصاصی رو به دریای بی  کران مدیترانه می باشد. مسافران تور آنتالیا در این هتل می توانند احساس راحتی کنند.

امکانات هتل رویال الحمرا آنتالیا:

رستوران اصلی، رستوران BISTRO، رستوران LILI،رستوران آلاکارته ( انواع غذاهای چینی، ترکی، ایتالیایی،دریایی و مکزیکی) برای مسافران آنتالیا سرو می کنند.

 

 استخر روباز با 3 سرسره آبی، استخر سرپوشیده و 2 استخر مخصوص کودکان (با سرسره های آبی) می‌باشد.

مرکز SPA، حمام ترکی، حمام بخار، سونا و جکوزی، ماساژ،  تنیس روی میز، والیبال ساحلی، دارت، ایروبیک، واترپلو، تیراندازی ، بولینگ، مینی دیسکو برای کودکان، کلاب‌های شبانه، دیسکو، موزیک، آواز و نمایش‌های موزیکال است که به فراخور زمان هر شب اجرا می‌گردند.بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور آنتالیا ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

 

هتل سی ورلد ریزورت آنتالیا

هتل سی ورلد ریزورت آنتالیا 5 ستاره در منطقه سیده آنتالیا قرار دارد و در سال 2009 در زمینی به مساحت 50 هزار متر مربع بنا شده است و دارای ساحل اختصاصی  می باشد.سرویس دهی این هتل لوکس  بصورت ALL می باشد.فاصله هتل سی ورلد تا مرکز آنتالیا  87 کیلومتری و 80 کیلومتری از فرودگاه آنتالیا می باشد. این هتل از 528 اتاق تشکیل شده است و تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر تلویزیون، تهویه مطبوع، مینی‌بار، بالکن اختصاصی رو به مناظر زیبا و ... که در اختیار مسافران تور آنتالیا قرار می دهد.

امکانات هتل سی ورلد ریزورت آنتالیا:

 رستوران اصلی ( غذاهای ترکی و بین‌المللی)، رستوران MYRA، رستوران OKEANOS، رستوران FOOD STREET، رستوران آلاکارته TURKISH، رستوران آلاکارته ITALIAN،رستوران آلاکارته ASIAN

کافه، 5 استخر سرباز و سرپوشیده و استخر کودکان، تیم نمایش، اتاق‌های جلسات، اتاق بازی، تنیس روی میز، تنیس، تیراندازی با کمان، بوچیا، دارت،ایروبیک،ژیمناستیک، والیبال ساحلی،ورزش های آبی، مینی فوتبال، سالن  بدنسازی، سونا، حمام ترکی و... 

جهت خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

 

 

 

هتل دایموند پریمیوم آنتالیا

 

هتل دایموند پریمیوم آنتالیا 5 ستاره در منطقه سیده آنتالیا قرار دارد.یک استخر و جکوزی در فضای باز و آبگرم در سکت ساحل مدیترانه به مسافران تور آنتالیا ارائه می دهد. از هتل تا ساحل اختصاصی 7 دقیقه پیاده روی دارد.این هتل لوکس دارای یک مرکز سونا و تناسب اندام که میهمانان می توان یک وعده غذایی در رستوران و یک نوشیدنی به همراه آواز لذت ببرند.سرویس دهی این هتل UALL می باشد. فاصله هتل دایموند پریمیوم تا فرودگاه آنتالیا 58 کیلومتر و تا مرکز آنتالیا 51 کیلومتر می‌باشد.این هتل لوکی از 9 جولای 2015 آماده پذیرایی از شما گردشگران تور آنتالیا است.

 

امکانات اتاق ها

این هتل لوکس 194 اتاق( استاندارد، خانوادگی، ویژه معلولین) دارد که هر اتاق با یک تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، مینی بار، صندوق امانات و... است و برخی از اتاق ها یک منطقه صندلی برای راحتی مسافران تور آنتالیا قرار داده است.از اتاق های ویژه به کوه و باغ ها دیدگاه وجود دارد.در تمامی اتاق ها لوازم آرایش رایگان است.

 

امکانات رفاهی و تفریحی هتل دایموند پریمیوم آنتالیا

این هتل 4 رستوران دارد که در رستوران اصلی این هتل انواع غذاهای بین المللی و محلی سرو می شود و رستوران آلاکارته عثمانی،رستوران آلاکارته ایتالیایی و اسنک بار

 

 

2 کافه در این هتل وجود دارد کافه بلابی و کافه استخر که در آن انواع نوشیدنی های محلی و بین المللی سرو می شود.

خدمات 24 ساعته، سالن مشترک، خدمات نگهداری از کودکان، آرایشگاه، دوچرخه و کرایه ماشین، منطقه برای غواصی، حمام ترکی، استخر سرپوشیده و سرباز، پارک آبی، ماساژ، بیلیارد، زمین تنیس، دیسکو و ... در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار می دهد.


مطالب مرتبط:

  تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا تیر 96  

تور آنتالیا مرداد 96   

تور آنتالیا شهریور 96  

  تور آنتالیا پاییز 96

  تور آنتالیا مهر 96 

تور آنتالیا آبان 96  

تور آنتالیا آذر 96 

تور آنتالیا نوروز 97  

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز

  


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.