قیمت تور باکو

تور باکو

قیمت تور باکو

تور باکو

راهنمای سفر به آنتالیا

راهنمای سفر به آنتالیا ترکیه

آنتالیا در منطقه مدیترانه در غرب ترکیه واقع شده  و از شهرهای معروف گردشگری ترکیه است. این شهر که به عنوان مرکزگردشگری و تفریحی در ترکیه محسوب می‌گردد دارای جاذبه‌های  زیادی می‌باشد.در یک صخره در بخش جنوبی آناتولی شبه جزیره در سواحل دریای مدیترانه (پام فیلیا باستان) واقع شده است.  از غرب به خلیج آنتالیا گسترش به گروه بیگ کوه، و کوه های توروس که در سمت شمال شرق قرار گرفته است. آنتالیا از سمت شمال با شهر بوردور، از جنوب به دریای مدیترانه، از شرق به شهر سریک، از غرب به شهر کورکوتلی و از جنوب غرب به شهر کمر احاطه شده‌است. تنها رودخانه این منطقه رود آکسو می‌باشد که در انتها به آبشار دودن اطلاق می‌شود.

آب و هوای آنتالیا

آنتالیا در تابستان گرم، زمستان معتدل و بارانی است.نزدیک به 300 روز از سال آفتابی است و می توان از ماه آوریل تا نوامبر برای شنا مناسب است و این فرصت را به شما می هد تا برای اسکی در کوه توروس لذت ببرید. با وجود گرمای شدید،نسیمی از سمت دریای مدیترانه می وزد کمی خنک است.این بادها که به بادهای Dokkun معروف هستند معمولا عصرها هوا خنک است.

حمل و نقل عمومی در آنتالیا

انواع حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس عمومی، تاکسی، ترمس، کوچک در اتوبوس ها و دولموش به مسافران ارائه می دهد.هنگامی که شما به فرودگاه آنتالیا میرسید نیاز به یک تاکسی تا هتل خود دارید. اتوبوس یا مینی بوس از فرودگاه به مرکز شهرستان آنتالیا وجود دارد.

تاکسی آنتالیا


   

برای رفت و آمد در آنتالیا ، می‌توانید تاکسی بگیرید که نسبتا گران است، گاهی چهار یا پنج برابر قیمتی است که برای همین مسافت در ایران می‌پردازید. ایستگاه تاکسی در آنتالیا فراوان است ، همه تاکسی ها در آنتالیا زرد رنگ هستند و کرایه تاکسی بر حسب مسافت طی شده تعیین می شود. کرایه ها از 12شب تا ۶ صبح ، یک و نیم برابر هم بیشتر می‌شود.

فرودگاه بین المللی آنتالیا

    

تعداد زیادی از راه های هوایی بین المللی را پروازهای جدول زمانی و منشور از فرودگاه های مختلف در اروپا تا فرودگاه آنتالیا و همچنین خطوط  هوایی ترکیه پروازهای داخلی مستقیم یا پرواز متصل از طریق ازمیر، آنکارا و استانبول سازماندهی می شود. فرودگاه آنتالیا مناسب ترین فرودگاه برای مسافرانی است که ترجیح می دهند با هواپیما سفر کنند.

Phone: (+90242) 330 32 33
Phone 2: (+90242) 330 3600 

جاذبه های گردشگری آنتالیا

آنتالیا میلیون ها نفر از طبیعت زیبا و ثروت تاریخی برای این شهرستان را بازدید می کنند.تنوع مناطق دیدنی آنتالیا، برنماه ریزی برای ایام تور را کمی سخت می کند.تورهای تفریحی یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری آنتالیا است.

 کواد سافاری در آنتالیا ، تور کشتی آنتالیا ، قایق سواری در رودخانه وحشی آنتالیا ، جیپ سافاری آنتالیا ، میکرو لایت آنتالیا ، تور غواصی آنتالیا  و چتربازی در آنتالیا .اما بازدید از منازق تاریخی  می توان به شهر ماناوگات آنتالیا ، برج ساعت آنتالیا ، پاموک کاله آنتالیا ، کسیک مناره آنتالیا ، دروازه هادریان آنتالیا ، موزه آتاتورک آنتالیا ، شهر پرگ آنتالیا ، شهر تاریخی آسپندوس آنتالیا و شهر باستانی الیمپوس اشاره کرد.

 

حمام رومی آنتالیا

حمام رومی دارای فضای آرامش بخشی است. علاوه برآن کلیه امکانات تفریحی و آسایشی نیز در این منطقه وجود دارد این حمام که از دیدنی های آنتالیا می باشد، در شرق منطقه سیده و در میان جنگل های درختان کاج اقامتگاه سورگون قرار گرفته است.

ساید آنتالیا

بین آنتالیا و آنالیا محلی با نام ساید قرار دارد که یکی از وعده‌گاه‌های کلوپاترا و مارکوس آنتونیوس بوده است. در این منطقه یک تئاتر ۲۵۰۰۰ نفره قرار دارد و کنار تئاتر حمام رومی به یک موزه‌ی باستان‌شناسی زیبا تبدیل شده است.

آکواریوم آنتالیا

آکواریوم آنتالیا در سال 2012 در زمینی به مساحت 3 هکتار به بهره برداری رسید و یکی از بزرگترین آکواریوم های جهان می باشد. این تونل دارای 131 متر طول و 3 متر عمق می باشد که هر یک از آن ها دارای طراحی منحصر به فرد خود می باشند.

آسپندوس آنتالیا

آسپندوس در قرن 2 و 3 میلادی بسیار رونق گرفت یکی از جاذبه های گردشگری شهر آنتالیا است که در ۴۰ کیلومتری آنتالیا واقع شده با تئاتر باستانی خود یکی از اقامتگاه های تاریخی ترکیه محسوب می شود. 

تونک تپه آنتالیا

تونک تپه با ارتفاع ۶۱۸ متر از سطح دریا بالا بروید و از آن بالا به تماشای منظره‌ی خیره‌کننده‌ی شهر آنتالیا بنشینید و زمانی را در رستوران بالای این تپه صرف کنید.

هتل های معروف 5 ستاره آنتالیا

 هتل های ۵ ستاره آنتالیا از بهترین گزینه ها برای داشتن یک سفر آرام و بی دردسر است . از بهترین هتل های5  ستاره آنتالیا به هتل مردان پالاس ، هتل رویال تاج محل ، هتل اورنج کانتی ، هتل پریمیر پالاس ، هتل کرنلیا دیاموند و هتل ریکسوس سانگیت اشاره کرد . سرویس دهی هتل ها به صورت ALL  UALL & است که با انتخاب هر کدام از این موارد تا حدود زیادی از هزینه های جانبی برای خرید غذا و … صرفه جویی می کنید . هتل یکی از مهم ترین ارکان هر سفری ست و انتخاب یک هتل مناسب سفر شما را دلچسب تر می کند.

هتل مردان پالاس آنتالیا

هتل 5 ستاره مردان پالاس در سال 2009 میلای و در منطقه لارا بنا شده است. این هتل در مجموع از 546 اتاق تشکیل شده است.

هتل رویال تاج محل آنتالیا

هتل رویال تاج محل آنتالیا در سال 2015 در منطقه سیده آنتالیا افتتتاح شده است.این هتل 5 ستاره دارای سرویس دهی uall می باشد و از 450 اتاق تشکیل شده است.

هتل پریمیر پالاس آنتالیا

هتل پریمیر پالاس 5 ستاره هتلی است در منطقه کمر شهر آنتالیا است و از 259 اتاق تشکیل شده است.

هتل دلفین پالاس آنتالیا

هتل 5 ستاره دلفین پالاس آنتالیا در سال 2005 میلادی ساخته شده و از 557 اتاق تشکیل شده است.

هتل میراکل ریزورت آنتالیا

هتل 5 ستاره میراکل ریزورت آنتالیا در سال 2005 میلادی با مساحتی بالغ بر 135000 متر مربع در منطقه لارا آنتالیا احداث شده است. 

 هتل دلفین ایمپریال آنتالیا

 

رستوران های آنتالیا

غذاهای ترکی یکی از غنی ترین غذاهای جهان است. که امپراطوری عثمانی بر روی زمین گسترده غذاهای ترکی را گسترش داده.  اساس سبک تغذیه یوروک از دام و گندم تشکیل شده است. اگر چه سبزیجات تازه در ساحلی در مناطق داخلی کشور رشد کرده است می توان تمام غذاهای جهان در هتل آنتالیا و رستوران پیدا کنید. اما برخی از مواد غذایی خاص منطقه sac kavurma (meat), Tandır kebab(meta), Kolle (cookeb با انواع مختلف ذرت و میوه طعم دهنده ،قند اضافه شده، گوجه، گندم وحلوا مخلوط کرد.رستوران های آنتالیا:

رستوران کرال سوفاراسی آنتالیا

 

رستوران استلاز بیستروت آنتالیا

 

رستوران گیزلی باهس آنتالیا

 

رستوران آرکاداش بالینک آنتالیا

 

رستوران china garden

 

رستوران 7mehmet آنتالیا

 

رستوران alp pasa آنتالیا

 

رستوران وانیلا لانج آنتالیا

  

رستوران سریسرفین دینینگ آنتالیا

 

رستوران اکیجی آنتالیا

 

مراکز خرید آنتالیا

منطقه آنتالیا مناسب ترین منطقع برای خرید در ترکیه است.چون آنتالیا یکی از بزرگترین و توسعه یافته شهرستانها است . خرید در آنتالیا می تواند یک تجربه خسته کننده اما هیجان انگیز باشد در آنتالیا منسوجات، لباس پنبه، سفال و چوب کنده کاری سنتی، لوله های کف دریا مزین، فرش، فرش نماز، طلا و مس کار، کالاهای چرمی و هدایای تبلیغاتی، مربا و ژله محلی ساخته شده از انواع میوه ها و سبزیجات بسیار محبوب هستند. مراکز خرید آنتالیا:

مرکز خرید تراسیتی

 

فروشگاه تانساش

 

مرکز خرید زنجیره ای میگروس

 

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا

 

مرکزخرید ام ام مایگروس آنتالیا

  

مرکز خرید دیپو آنتالیا

 

مرکز خرید مارک آنتالیا

 

نقشه آنتالیا 

 مطالب مرتبط:

  تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا تیر 96  

تور آنتالیا مرداد 96   

تور آنتالیا شهریور 96  

  تور آنتالیا پاییز 96

  تور آنتالیا مهر 96 

تور آنتالیا آبان 96  

تور آنتالیا آذر 96 

تور آنتالیا زمستان 96

تور آنتالیا دی 96

تور آنتالیا بهمن 96

تور آنتالیا اسفند 96

تور آنتالیا نوروز 97  

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز

قیمت تور آنتالیا 

تور ارزان آنتالیا  

لحظه آخری تور آنتالیا

بهترین قیمت تور آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.