قیمت تور باکو

تور باکو

قیمت تور باکو

تور باکو

شهر آرارات ارمنستان

آرارات یک شهر در استان ارارآت ارمنستان است که در بزرگراه Yerevan-Nakhchivan در 42 کیلومتری جنوب شرقی ایروان و در فاصله 19 کیلومتری جنوب شرقی مرکز آرتاشات واقع شده است. در سرشماری سال 2011، جمعیت این شهر 20235 نفر بود. طبق برآورد رسمی سال 2016 جمعیت حدود 20300 نفر است.

تاریخچه شهر آرارات

کارخانه سیمان آرارات در سال 1927 در شورای ارمنستان با ساخت چند آپارتمان مسکونی برای کارگران راه اندازی شد. در سال 1930، این حل و فصل به طور رسمی به عنوان یک محل اقامت کارگران  تشکیل شد، در حالی که کارخانه سیمان اولین تولید خود را در سال 1933 تولید کرد. در سال 1935، حل و فصل با شمول مناطق روستایی اطراف آن افزایش یافت. در سال 1947، آن ​​را به طور رسمی به نام آرارات نامیده شد.

با راه اندازی چندین کارخانه صنعتی، آرارات به عنوان یک مرکز صنعتی عمده ای از SSR ارمنستان توسعه یافت و تبدیل به یک محل سکونت شهری شد. با توجه به رشد سریع آن و افزایش تدریجی جمعیت در سال 1962 شهر آرارات به عنوان یک شهر محسوب می شود. در سال 1972، شهر تحت رهبری جمهوری خواهان قرار گرفت.پس از استقلال ارمنستان، آرارات در داخل استان آرارات گنجانده شده است که از طریق ادغام مناطق مسعس، آرتاشات و آرارات از SSR ارمنستان، به موجب قانون تقسیم اداری ارمنستان در سال 1995 شکل گرفت.

شهر آرارات ارمنستان

جغرافیای آرارات

آرارات در شرق بخش مرکزی ارمنستان مدرن واقع شده و در قسمت جنوب شرقی دشت آریات قرار دارد و تنها در 7 کیلومتری شرق آراکس در مرز ارمنستان و ترکیه قرار دارد. از لحاظ تاریخی، قلمرو فعلی این شهر بخشی از ونتون هیتس کانتی استان اریارات باستان ارمنستان بود.

در ارتفاع تقریبی 825 متر بالاتر از سطح دریا، شهر توسط روستاهای Avshar در شمال غربی و Ararat در غرب و جنوب احاطه شده است. Sanctuary Goravan Sands در شمال شرقی شهر واقع شده است، در حالی که کوه های آرت در سراسر شهر از شرق و شمال غربی قرار دارد.

این شهر به طور کلی با آب و هوای بسیار خشک و کم بارش شناخته می شود. زمستان ها سرد و برف با درجه حرارت -25 الی -30 سانتی گراد درجه سانتی گراد است. با این حال، محیط زیست شهر در معرض خطر انتشار ذرات سیمان و سیانید از کارخانه تولید طلا است. در تابستان سال 2005، ناخالصی از اتمسفر 9.6 برابر میزان قابل قبول ثبت شد.

شهر آرارات ارمنستان

جمعیت  آرارات


اکثریت مردم در آرارات، ارامنه هستند که متعلق به کلیسای رسالت ارمنی هستند. ارکاپسای مقدس آراراتای یراوان، استان آرارات را از جمله شهر آرارات پوشش می دهد.


دین مرم آرارات

کلیسای مقدس مقدس شهر از اکتبر 2012 در حال ساخت است.با این حال حضور بزرگی از شاهدان یهود در آرارات و همچنین طرفداران سایر جنبش های دینی وجود دارد.

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان تابستان 96

تور ارمنستان تیر 96 

تور ارمنستان مرداد 96 

تور ارمنستان شهریور 96 

تور ارمنستان پاییز 96 

تور ارمنستان مهر 96  

تور ارمنستان آبان 96    

تور ارمنستان آذر 96 

تور ارمنستان زمستان 96  

تور ارمنستان دی 96   

تور ارمنستان بهمن 96

تور ارمنستان اسفند 96 

تور ارمنستان نوروز 97  

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد

تور ارزان ارمنستان  

قیمت تور ارمنستان 

تور لحظه آخری ارمنستان

   بهترین قیمت تور ارمنستان  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.