قیمت تور باکو

تور باکو

قیمت تور باکو

تور باکو

رستوران های هتل درویشی مشهد

رستوران روف گاردن

رستوران روف گاردن هتل درویشی مشهد از رستوران های خوب مشهد می باشد. این رستوران در  طبقه بالای لابی هتل قرار دارد و دارای فضایی بسیار زیبا و سرسبز است که میهمانان می توانند در آرامش و محیطی زیبا غذای خود را میل کنند. در رستوران روف گاردن هتل درویشی انواع غذاهای فرنگی و آسیایی سرو می شود. غذاهای فرنگی آن به همراه سس های مخصوص است که باعث لذیذتر شدن غذا می شود. به مسافران تور مشهد که علاقه مند به غذاهای فرنگی با سس مخصوص هستند پیشنهاد می کنیم که حتما غذاهای این رستوران میل کنند.

رستوران روف گاردن مشهد

رستوران آتریوم 

رستوران آتریوم دارای فضایی بزرگ، زیبا و دلنشین است که در انتهای لابی هتل قرار دارد. غذاهای این رستوران به صورت بوفه آزاد است. رستوران آتریوم هتل درویشی در بعضی از روزهای هفته آماده پذیرایی از گردشگران تور مشهدمی باشد.

رستوران آتریوم مشهد

رستوران مراکشی

رستوران مراکشی در طبقه پایین  هتل و در انتهای بازارچه قرار گرفته است. غذاهای این رستوران بسیار تند هستند و برنج ها به صورت دم شده سرو می شوند. مسافران تور مشهدکه علاقه مند به غذاهای تند هستند حتما به رستوران مراکشی هتل درویشی مشهدبروند. طبخ عجیب غذاها و سرو آن ها در ظروف خاص از ویژگی های منحصر به فرد این رستوران است که باعث جلب توجه مسافران تور مشهد می شود.

رستوران مراکشی مشهد

رستوران برکه

رستوران برکه رستورانی با فضایی بسیار دلباز، زیبا و آرامش بخش است. این رستوران دارای نیمکت هایی است که از داخل آن ها آب جاری شده و زیبایی این رستوران را دوچندان کرده است. در واقع رستوران برکه رستورانی سنتی مدرن است که با قلیان، میوه و نوشیدنی های سنتی و... آماده پذیرایی از مهمانان خود می باشد. در انتهای رستوران روف گاردن راه پله ای وجود دارد که به دریاچه بسیار زیبا و دلنشین موج زیبا منتهی می شود. علاوه بر این آب و وهوای آن بسیار بی نظیر است و رستوران برکه هم در این محیط قرار گرفته است.

رستوران برکه مشهد

رستوران ارغوان

رستوران ارغوان در واقع صبحانه خوری این هتل است که دارای محیطی زیبا و آرامش بخش است. این رستوران دارای نمایی زیبا و دکوراسیونی مدرن می باشد. کف رستوران یا صبحانه خوری ارغوان با کفپوشی بنفش رنگ پوشیده شده که زیبایی آن را دوچندان کرده است. مسافران می توانند طلوع آفتاب را هم مشاهده کنند چون دیوارهای این رستوران (صبحانه خوری) شیشه ای است و تقریبا تمام شهر از پشت دیوار شیشه ای قابل مشاهده است.

رستوران ارغوان مشهد

 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.