قیمت تور باکو

تور باکو

قیمت تور باکو

تور باکو

هتل های 5 ستاره دبی

رزرو هتل گالریا رزیدنس دبی

 

هتل گالریا رزیدنس دبی (Galleria Residence) در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد که در منطقه دیره واقع گردیده و از چشم انداز زیبایی از خود دبی برخوردار است. این هتل از 370 اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه، یخچال، ماشین ظرفشویی، دو خط تلفن، ماهواره، تلویزیون و آشپزخانه ای می باشند. در رستوران های این هتل انواع غذاهای مدیترانه ای، ژاپنی و ایتالیایی با کیفیت عالی برای میهمانان تور دبی سرو می شود. هتل گالریا از فرودگاه بین المللی دبی 12/1 و از فرودگاه بین المللی شارجه 35/4 کیلومتر فاصله دارد. همچنین مرکز تجارت جهانی در فاصله 8 کیلومتری دبی است. در باشگاه این هتل کلاس های ایروبیک، سونا، تنیس و ... برای مسافران تور دبی ارائه می شود.

آدرس هتل گالریا زیدنس دبی : Deira Corniche, Deira, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل گالریا رزیدنس دبی :

پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، باغ، استخر سر باز، زمین تنیس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، زمین بازی، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، خدمات گردشگری، عابر بانک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه مجهز ، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و ...

 

 

هتل گالریا رزیدنس دبی

هتل گالریا رزیدنس دبی

هتل گالریا رزیدنس دبی

رزرو هتل برج العرب دبی

 

هتل برج العرب دبی در شمار هتل های 7 ستاره دبی قرار دارد و یکی از مجلل ترین و شیک ترین هتل های دبی محسوب می شود این هتل در 280 متری از ساحل جمیرا واقع شده است. این هتل به سبک خاصی طراحی شده و معماری آن مثل بادبان کشتی می باشد و دارای ساحل اختصاصی می باشد. این هتل 231 متر ارتفاع، 70 طبقه و 202 سوئیت کاملا لوکس دارد. به دلیل طراحی منحصر به فرد هتل برج العرب دبی آن را به عنوان سنبل جهان عرب می دانند ولی طراحان غربی نمای رو به ساحل این هتل را به صورت صلیب طراحی کرده اند. تمامی اتاق ها دارای دکوراسیون و طراحی شیک برحوردار می باشد. این اتاق های زیبا دارای خدماتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، آی پد، مینی بار، بالکن، تهویه مطبوع، مبله، حمام لوکس و... شامل می شود.

رستوران این هتل یکی از 10 رستوران برتر دنیا می باشد. بلند ترین لابی آتریوم در جهان متعلق به این هتل است و اگر شما میهمانان تور دبی  در لابی بایستید به سقف هتل نگاه کنید ، متوجه عظمت سازه ای که در آن اقامت دارید خواهید شد . با توجه به اندازه بسیار وسیع برج العرب دبی، این هتل تنها 202 سوئیت دارد و علت آن هم بزرگ بودن همه ی سوئیت های برج العرب است .ساخت برج العرب در زمان خودش حدود 650 میلیون دلار هزینه در بر داشت که با این حساب اگر سالیان سال همه سوئیت ها به بالاترین قیمت و تمام مدت اجاره داده شود ، با توجه به هزینه های جاری برج ، این سرمایه گذاری بازگشت نخواهد داشت. این هتل نمادی از شهر دبی را برای مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.

 

فاصله هتل تا مراکز دیدنی

از هتل تا برج آل برج عرب 0 کیلومتر، پارک آبی وایلد وادی 0.5 کیلومتر، پروژه بازسازی لاک پشت دبی 0.9 کیلومتر، جمیرا دبی 0.9 کیلومتر، آکادمی پلیس 2.1 کیلومتر، مرکز خرید امارات 2.6 کیلومتر، طلا و الماس پارک 2.9 کیلومتر، مارینا مال 8.4 کیلومتر، بازار 10.7 کیلومتر، جمیرا پلازا 12.5 کیلومتر، باغ براق دبی 14.7 کیلومتر، نزدیک ترین فرودگاه بین المللی دبی 21.1 کیلومتر، فرودگاه بین المللی آل مکتوم 27.9 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی شارجه 39.1 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل برج العرب دبی:

پذیرایی و خوش آمد گویی از میهمانان تور دبی ، نوشیدنی، دسر و سبد میوه به محض رسیدن، ایکس باکس و پلی استیشن برای کودکان، کنترل امکانات سوئیت با ریموت، کلابرایگان، ساحل اختصاصی، پارک آبی رایگان، ست کامل لوازم بهداشتی و عطر و ادکلن برای خانم ها و آقایان مارک هرمس انگلستان، ترانسفر رایگان لوکس، پیشخدمت اختصاصی، این هتل دارای رستوران هاو غذاهای متفاوتی است که در بالای هتل قرار دارد و میهمانان تور دبی برای رفتن به این رستوران ها باید از آسانسورهای شیشه ای استفاده کنند. یکی دیگر از رستوران های این هتل رستوران المهرا می باشد که در آن اکواریوم غول پیکری با ماهی های بسیار زیبا وجود دارد این رستوران با زیبایی خیره کننده همواره توجه گردشگران تور دبی را به خود جلب می کند. هتل برج العرب از 12 مارس 2010 از مسافران حود استقبال می کند.

وب سایت هتل برج العرب دبی: www.jumeirah.com

 

 

 

 

رزرو هتل جمیرا کریک ساید دبی

 

Jumeirah-Creekside-Hotel.jpg

هتل جمیرا کریک ساید دبی 5 ستاره لوکس دارای امکانات رفاهی مدرن است.با اقامت در این هتل امکان دسترسی به پارک وایلد وادی و ساحل جمیرا خصوصی به زعبیل دارید.هتل جمیرا کریک ساید دبی از مرکز دیره و فرودگاه بین المللی 5 دقیقه و بازار سنتی طلا تنها 15 دقیقه فاصله دارد.این هتل از 28 می 2012 آماده پذیرایی از گردشگران تور دبی است.

Jumeirah-Creekside-Hotel4.jpg

امکانات اتاق ها

Jumeirah-Creekside-Hotel8.jpg

Jumeirah-Creekside-Hotel7.jpg

این هتل لوکس 292 اتاق و سوئیت مناسب  دارد و هر اتاق شامل یک تلویزیون صفحه تخت، یک میز و یک مینی بار افتخاری با نوشابه است و اتاق ها دارای طراحی و چیدمان منحصر به فرد است.یک سرویس رایگان واگن برقی روزانه برای رفتن به امکانات رفاهی وجود دارد.

Jumeirah-Creekside-Hotel1.jpg

Jumeirah-Creekside-Hotel6.jpg

 

امکانات هتل جمیرا کریک ساید دبی

از ویژگی های این هتل 2 استخر روباز، 5 رستوران در سطح جهانی،سالن کنفرانس، سالن بدنسازی و آبگرم است.در طول اقامت همه وسایل و اتاق شامل دسترسی نامحدود افتخاری به پارک وایلد وادی دارید.

Jumeirah-Creekside-Hotel9.jpg

Jumeirah-Creekside-Hotel10.jpg

رستوران هتل ارائه طیف گسترده ای از لذت های بین المللی است و در رستوران بین المللی همراه با موسیقی زنده غذا را سرو می کنند.

Jumeirah-Creekside-Hotel5.jpg

 

میهمانان تور دبی در اسپا با 14 اتاق درمانو ورزشگاه دولتی، با چهار زمین تنیس و دو اسکواش بازگشایی کردند.این هتل 10 دقیقه با زمین گلف دبی فاصله دارد.

Jumeirah-Creekside-Hotel2.jpg

Jumeirah-Creekside-Hotel3.jpg

رزرو هتل دی اچ دبی


 


هتل دی اچ دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان معروف شیخ زاید، در چند قدمی مرکز تجارت جهانی دبی واقع شده است. این هتل دارای 236 اتاق بزرگ، سوئیت، دلوکس، دوبلکس است که طراحی اتاق ها به صورت بسیار شیک و زیبا می باشد و تمامی آن ها پنجره های قدی بزرگ و چشم انداز زیبایی از شهر دبی دارند و مجهز به تلویزیون، مینی بار، حمام لوکس، تهویه مطبوع، مبلمان مخمل، سشوار و ... می باشند. هتل دارای 6 رستوران است که در آن ها انواع غذاهای متنوع و لذیذ با کیفیت بالا برای میهمانان تور دبی سرو می شود.13 اتاق تابع اختصاص داده شده و یک سالن رقص طراحی شده به جای تا 1000 نفر برای تجمعات دارد.سالنی شامل OKKU مشهور جهان ، بازی، 40KONG، سیاه شیر، دلفین بار و رستوران و Diademas است. کوانتومی Healthclub یک مرکز تناسب اندام و سلامتی تجارب است. 


فاصله این هتل تا دبی مال 10 دقیقه رانندگی، تا مال امارات 15 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 9/7 کیلومتر، فرودگاه بین المللی شارجه 26 کیلومتر و فرودگاه بین المللی آل مکتوم 40 کیلومتر دارد. هتل دی اچ دبی از 10 سپتامبر 2009 از مسافران تور دبی استقبال می کند. این هتل با ارائه امکاناتی بی نظیر سفری خوش و خاطره انگیز را برای میهمانان  تور دبی به ارمغان می آورد.


امکانات هتل دی اچ دبی


استخر سر باز، سونا، باشگاه، روم سرویس، بار، رستوران، کرایه انومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتنل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی برای میهمانان تور دبی فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق های پاک، اتاق خانوادگی، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان.





 آدرس هتل دی اچ دبی One Sheikh Zayed RoadDubai 125511United Arab Emirates


 

رزرو هتل القصر مدینات دبی

 

 

 هتل القصر مدینات دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در ساحل جمیرا قرار گرفته است این هتل دارای 2 کیلومتر ساحل اختصاصی می باشد. همچنین در کنار بازار مدینات جمیرا واقع شده است. این هتل از طریق یک کانال آبی به پارک آبی وایلد وادی راه ارتباطی وجود دارد و گردشگران تور دبی می توانند از تفریحات مفرح این پارک استفاده نمایند. هتل تا شهر اینترنتی دبی 15 دقیقه با ماشین فاصله دارد. هتل القصر مدینات از 292 اتاق تشکیل شده است که چشم انداز خلیج فارس یا باغ دارند. اتاق ها دارای خدماتی همچون تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی، حمام لوکس، تلویزیون صفحه تخت، مبله، بالکن اختصاصی و مینی بار شامل می شود. در ساحل این هتل در کنار خلیج فارس یک رستوران دریایی قرار دارد که میهمانان تور دبی می توانند انواع غذاهای متنوع و لذیذ دریایی را در این رستوران میل نمایند علاوه بر این رستوران، این هتل رستوران های زیاد و متنوع دیگری نیز دارد. 

از هتل تا مدینه جمیرا 150 متر، برج العرب 1.1 کیلومتر، آکادمی پلیس دبی 1.1 کیلومتر، پارک آبی وایلد وادی 1.1 کیلومتر،  مرکز خرید امارات ایستگاه مترو 1.9 کیلومتر، مرکز خرید امارات 2 کیلومتر، مارینا مال 8 کیلومتر، اپرا 11 کیلومتر، برج خلیفه 12 کیلومتر، بازار 13 کیلومتر، فرودگاه بین المللی دبی 21.8 کیلومتر، فرودگاه آل مکتوم بین المللی 26.9 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی شارجه 39.8 کیلومتر فاصله دارد.

وب سایت هتل القصر مدینات دبی:www.jumeirah.com

 

امکانات هتل القصر مدینات دبی :

استخر سر باز، تراس، زمین تنیس، زمین گلف، پینگ پونگ، موج سواری، شیرجه، ورزش های آبی، پارک آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، ساحل اختصاصی، استخر سرپوشیده، اتاق بازی، زمین بازی، باشگاه کودکان، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش شبانه روزی مسافران تور دبی ، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

آدرس هتل القصر مدینات دبی : Jumeirah Beach Road, Madinat Jumeirah Resort, Al Sufouh, Dubai, United Arab Emirates

 



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.