قیمت تور باکو

تور باکو

قیمت تور باکو

تور باکو

هتل های ارمنستان

 رزر هتل امپریال پالاس ایروان ارمنستان

هتل امپریال پالاس ایروان ارمنستان در شمار هتل های خوب 4 ستاره ارمنستان و در فاصله 2 دقیقه ای از موزه ماتناداران و 7 دقیقه ای ازخانه اپرا و خانه-موزه خاکاتوریان Khacaturian و در فاصله 15 دقیقه ای با ماشین تا فرودگاه بین المللی Zvartnots و 10 دقیقه ای تا ایستگاه قطار می باشد. موقعیت بسیار عالی هتل به خاطر فاصله یک کیلومتری تا مرکز شهر مهمانان تور ارمنستان را از دسترسی سریع و راحت به تمام نقاط دیدنی شهر ایروان ارمنستان مطمئن می سازد. این هتل دارای 77 اتاق در 5 طبقه که همگی مجهز به امکاناتی همچون تهویه مطبوع ، مینی بار ، تلویزیون فلت ، کتری برقی ، حمام خصوصی بهمراه سشوار و ... تجربه اقامتی دلچسب را برای میهمانان تور ارمنستان مهیا می سازد.

 

امکانات هتل امپریال پالاس ایروان ارمنستان :

در رستوران این هتل برای گردشگران تور ارمنستان خود انواع غذاهای اروپایی و آمریکایی و خوراکهای مخصوص گیاهخواران سرو می کنند و همچنین در صورت خواست میهمانان دارای منوی رژیمی می باشد.همچنین بوفه صبحانه هتل نیز هرروزه آماده پذیرایی و خدمت رسانی به شما مهمانان عزیز تور ارمنستان می باشد.هتل داریا خدمات رفاهی همچون بار، باغ ، تراس، کافه فضای باز، تاکسی سرویس، امکان اجاره ماشین، مرکز تناسب اندام، ماساژ، خانه داری روزانه، پذیرش 24 ساعته، خدمات ارزی، خدمات پرستاری کودک، خدمات خشکشویی و لباسشویی، سیستم گرمایشی، تهویه مطبوع، ممنوعیت کشیدن سیگار در تمامی فضاهای هتل و اتاقها، محل مخصوص سیگار کشیدن، پارکینگ خصوصی رایگان ( با رزرو قبلی ) ، فروشگاه سوغات، wifi رایگان، شاتل فرودگاه و ... . همراه داشتن حیوانات خانگی ممنوع می باشد .

 

جهت اطلاعات بیشتر از تورهای ارمنستان و قیمت با ما تماس حاصل نمایید.

 

رزرو هتل قفقاز ایروان ارمنستان

Caucasus-Hotel-Armenia5.jpg

هتل قفقاز ایروان ارمنستان در شمار هتل های 5 ستاره لوکس ایروان ارمنستان قرار دارد.یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های ارمنستان هتل 5 ستاره قفقاز ایروان ارمنستان است. هتل قفقاز ایروان ارمنستان دارای 46 اتاق دلوکس، استاندارد و سوئیت رویال لوکس با طراحی مدرن است و امکانات عالی نظیر بار، ال سی دی، خدمات خانه داری و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. از امکانات تفریحی این هتل استخر، ماساژ، سونا، جکوزی، سالن بدن سازی و .... مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. از هتل تا مرکز ایروان تنها 15 دقیقه با ماشین فاصله دارد.این هتل تا فرودگاه 17 کیلومتر است و دارای ترانسفر فرودگاهی می باشد. رستوران هتل قفقاز ایروان ارمنستان دارای انواع غذاهای متفاوت و لذیذ و کافی شاپی با انواع دسر ها نوشیدنی ها و باری در گوشه هتل برای مسافران تور ارمنستان می باشد. اطراف این هتل نمادهای از کو آرارات و مردم قفقاز با معماری زیبا طراحی شده است. سالن کنفرانس این هتل گنجایش ظرفیت 600 نفر را دارد.شاتل در رستوران نیز می باشدو پرسنل هتل قفقاز به زبان شما مسافران ارمنستان صحبت می کنند. هتل قفقاز از 16 جولای 2014 آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستان می باشد.

امکانات هتل قفقاز ایروان ارمنستان:

اجاره ماشین، استخر روباز، امکانات ورزشی، سایت کامپیوتر، ماساژ، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، رستوران برای مسافران تور ارمنستان، کافی شاپ، بار، اینترنت، ترانسفر فرودگاهی، خدمات خانه داری و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

Caucasus-Hotel-Armenia1.jpg

 Caucasus-Hotel-Armenia2.jpg

Caucasus-Hotel-Armenia4.jpg

 

رزرو هتل گلدن تیولیپ ارمنستان

Grand-Hotel-Yerevan.jpg

هتل گلدن تیولیپ ارمنستان 5 ستاره در منطقه ایروان ارمنستان قرار دارد. هتل گلدن تیولیپ یکی از مجلل ترین هتل های ارمنستان  در خیابان آبوویان است. هتل گلدن تیولیپ ارمنستان توسط معمار معروف ایتالیایی ن.بونیاتیان در سال 1926 طراحی شده است ولی داخل هتل در سال 2009 مرمت و بازسازی شد.از هتل تا فرودگاه زوارتنوتس 10 کیلومتر فاصله دارد. این هتل تنها 200 متر از گالری هنر ملی و 500 متر از تئاتر اپرا فاصله دارد.این هتل  مدرن دارای 104 اتاق مجلل که هر اتاق متنوع برای مسافران تور ارمنستان می باشد که عبارتند از اتاق جنرال که 14.5 متر است و اتاق اکسکلوتیو که 20 متر است. تمامی اتاق های این‌ هتل دارای اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، چای/ قهوه ساز و صندوق امانات برای مسافران تور ارمنستان می باشد.مسافران تور ارمنستان میتوانند در 24 ساعت دولچه ویتا نوار و چای اتاق، واقع در هنرستان زیبا را شل کنید و مسافران می توانند در زمستان از باغ ملک این هتل لذت ببرند.هتل گلدن تیولیپ ارمنستان از 17 اگوست 2011 آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستان است.

Grand-Hotel-Yerevan1.jpg

از امکانات هتل گلدن تیولیپ ارمنستان :

استخر شنا روباز و سرپوشیده، مرکز بدنسازی،‌ خدامت ماساژ، صرافی،‌ خشکشویی و مرکز تجارت , سونا و جکوزی، سولاریوم، مرکز زیبایی، رستوران روسینی به سرو انواع غذاهای محلی و ایتالیایی و... که مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد.

Grand-Hotel-Yerevan7.jpg

Grand-Hotel-Yerevan3.jpg

Grand-Hotel-Yerevan6.jpg

Grand-Hotel-Yerevan4.jpg

Grand-Hotel-Yerevan2.jpg

Grand-Hotel-Yerevan5.jpg

 

 

 

 

رزرو هتل ماریوت ایروان ارمنستان

Armenia-Marriott-Hotel-Yerevan5.jpg

هتل ماریوت ایروان ارمنستان یکی از بزرگترین هتل های زنجیره ای 5 ستاره ایروان ارمنستان است.این هتل مدرن در قلب این شهر میدان جمهوری قرار دارد.معماری کلاسیک و طراحی آن بسیار مدرن و جذاب است منظره زیبای اتاق های این هتل یا به میدان جمهوری و یا به کوه آرارات مشرف است. ساختمان هتل ماریوت یکی از ساختمان های تشکیل دهنده میدان جمهوری است و موقعیت آن این هتل را از دیگر هتل ها متمایز می کند.نام این هتل چندین سال پس از فروپاشی شوروی سابق از "آرمنیا" به "ماریوت" تغییر کرد در زمان شوروی سابق تنها هتل 5 ستاره ایروان به حساب می آمد.با رفتن به این هتل مسافران تور ارمنستان می توانند سفر به یاد ماندنی را تجربه کنند.هتل ماریوت دارای 5 رستوران و کافه است که در رستوران این هتل انواع غذاهای ارمنی، ایتالیایی و بین المللی سرو می شودواز این هتل لوکس تا مسجد آبی تنها 500 متر فاصله دارد.هتل ماریوت 226 اتاق و سوئیت زیبا و بسیار شیک تشکیل شده و درتمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، حمام لوکس، بالکن اختصاصی رو به مناظر کوه آرارت دارد.

Armenia-Marriott-Hotel-Yerevan1.jpg

امکانات هتل ماریوت ایروان ارمنستان:

5 رستوران و کافه،سرویس 24 ساعته اتاق ها، اینترنت وایرلس در فضاهای عمومی هتل، اینترنت با سرعت بالا در تمامی اتاق ها, تلویزیون کابلی و ماهواره، سولاریوم، مرکز زیبایی، میزکار، پارکینگ رایگان، مینی بار، خشکشویی و... که مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد.

Armenia-Marriott-Hotel-Yerevan3.jpg 

Armenia-Marriott-Hotel-Yerevan2.jpg

Armenia-Marriott-Hotel-Yerevan.jpg

Armenia-Marriott-Hotel-Yerevan4.jpg

 

 

رزرو هتل مولتی گرند ایروان ارمنستان

Multi-Grand-Pharaon-Hotel-Armenia.jpg

هتل مولتی گرند ایروان ارمنستان یکی از مجلل ترین هتل های 5 ستاره است که در اتوبان H1 ایروان به آبوویان قرار گرفته است.هتل مولتی از 88 اتاق استاندارد، جونیور،ویلا، دلوکس تشکیل شده است. این هتل مدرن دارای اتاق های شیک و مجلل با امکانات عالی نظیر تلویزیون صفحه تخت، مبله، بالکن، مینی بار، تهویه مطبوع، حمام لوکس، سرویس بهداشتی و لوازم آرایش رایگان در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل مولتی گرند ایروان ارمنستان برای کودکان زمین بازی درست کرده تا کودکان از اوقات فراغت خود استفاده کنند. این هتل محض رسیدن مسافرانتور ارمنستان به فرودگاه بین المللی زوارتنوتس راننده با ماشین سرویس رسانی گذاشته است.از هتل تا فرودگاه بین المللی زوارتنوتس 24 کیلومتر فاصله دارد. پرسنل به زبان شما مسافران عزیز صحبت می کنند. هتل مولتی گرند ایروان ارمنستان از 15 ژانویه 2015 از مسافران تور ارمنستان استقبال می کند.

Multi-Grand-Pharaon-Hotel-Armenia1.jpg

Multi-Grand-Pharaon-Hotel-Armenia2.jpg

امکانات هتل مولتی گرند ایروان ارمنستان:

وسایل باربیکیو، استخر روباز(فصلی)، ورود حیوانات خانگی آزاد اما با هماهنگی قبلی، سونا، باشگاه پرورش اندام، آبگرم و آبدرمانی، ماساژ، جکوزی، حمام سنتی مخصوص مسافران تور ارمنستان، استخر سر پوشیده (تمام فصول)، کازینو، زمین بازی کودکان، کلوپ کودکان، سرگرمیهای شبانه، بار، روم سرویس، رستوران با منوی مجزا، اسنک بار، غذاهای رژیمی(در صورت تمایل)، اینترنت، پارکینگ رایگان، لاندری، دستگاه خودپرداز، نظافت روزانه اتاقها، فکس، فتوکپی، آرایشگر، اتاق VIP، سوئیت ماه عسل و… که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد

Multi-Grand-Pharaon-Hotel-Armenia3.jpg

 Multi-Grand-Pharaon-Hotel-Armenia6.jpg

 Multi-Grand-Pharaon-Hotel-Armenia4.jpg

 Multi-Grand-Pharaon-Hotel-Armenia5.jpg

 Multi-Grand-Pharaon-Hotel-Armenia7.jpg

 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.