قیمت تور باکو

تور باکو

قیمت تور باکو

تور باکو

هتل های باکو

هتل رسپوبلیکا باکو  

هتل رسپوبلیکا باکو 5 ستاره در باکو آذربایجان قرار دارد. این هتل زیبا دارای اتاق های بزرگ با طراحی مدرن و منحصر به فرد می باشد. تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر مینی بار، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت رایگان، حمامی لوکس در اختیار شما عزیزان تور باکو قرار داده تا لحظات خوشی را سپری کنید. اتاق ها دارای بالکن اختصاصی رو به منظر دریا یا شهر دارند. در رستوران این هتل می توانید انواع غذاهای آذربایجانی را میل کنید. هتل رسپوبلیکا استخر سرپوشیده، رستوران، مرکز تناسب اندام، اتاق جلسه، اتاق چمدان، سالن زیبایی و پارکینگ رایگان در اختیار مسافران عزیز باکو قرار می دهد. از هتل رسپوبلیکا تا فرودگاه بین المللی حیدر علی اف 21.9 کیلومتر و تا فرودگاه گابالا 186.6 کیلومتر فاصله دارد. پرسنل هتل به زبان های آلمانی، روسیه، آذربایجانی، ترکیه ای و انگلیسی صحبت می کنند. هتل رسپوبلیکا از 8 دسامبر 2014 از مسافران تور باکو استقبال می کنند.

لابی هتل رسپوبلیکا باکو


اتاق خواب هتل رسپوبلیکا باکو


استخر هتل رسپوبلیکا باکو

برای خرید و رزرو بلیط تور باکو و جهت اطلاع از قیمت ها با شماره  41954 -021  تماس حاصل فرمایید.  

 

 

هتل رادیسون بلو پلازا باکو  ستاره

هتل رادیسون بلو پلازا باکو در شمار هتل های 5 ستاره باکو آذربایجان قرار دارد.این هتل زیبا دارای یک محل اقامت غیر سیگاری است و از هتل تا برج شعله و میدان چشمه فاصله کوتاهی وجود دارد.هتل رادیسون دارای اتاق های زیبا و مدرن می باشد و در تمامی اتاق ها دارای خدماتی همچون تلویزیون، قهوه / چای سازندگان، مینیبار و گاوصندوق دارند. برخی از اتاق در رادیسون بلو دارای بالکن است که یک نمایش بیش از دریا را مشاهده می کنید. مسافران عزیز می توانند از سشوار، دوش و وان حمام استفاده کنند. اینترنت در این هتل به صورت رایگان در دسترس می باشد.خوردن و نوشیدن پیتزا در یک منطقه تفریحی حدود 100 متر دور از این هتل زیبا واقع شده است. این هتل در نزدیکی ایستگاه مترو، 8 کیلومتری شهر باکو آذربایجان و تا فرودگاه دهلی 10 دقیقه قرار دارد. مسافران تور باکو می توانند سفر خوشی را در این هتل سپری کنند.

امکانات هتل رادیسون بلو پلازا باکو

پذیرش 24 ساعته، اینترنت، 5 رستوران، بار، استخر روباز ، مرکز اسپا و مرکز بدنسازی می باشد. مرکز اسپای این هتل دارای اتاق های ریلکسیشن ، انواع ماساژ صورت و بدن می باشد. پارکینگ هتل رایگان است و خدمات خشکشویی در این هتل ارائه می شود.

 

اتاق خواب هتل رادیسون بلو پلازا باکو

 استخر هتل رادیسون بلو پلازا باکو

برای خرید و رزرو بلیط تور باکو و جهت اطلاع از قیمت ها با شماره  41954 -021  تماس حاصل فرمایید.  

 

هتل رنسانس پالاس باکو 

 

هتل رنسانس پالاس باکو در شمار هتل های 5 ستاره باکو آذربایجان قرار دارد.یکی از ویژگی های این هتل شیک تنها 600 متر تا ایستگاه مترو فاصله دارد.تمامی اتاق های این هتل زیبا از رنگ های گرم و شاد و دارای دکوراسیون لوکس و مدرن است. و دارای واحدهایی بصورت استاندارد، خانوادگی، دوبلکس، شاهانه، سوئیت و تویین مطبوع، فرش شده، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای است. تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر مینی بار، کتری و چای و راه اندازی قهوه نیز در دسترس هستند. حمام خصوصی با دوش و لوازم آرایش رایگان و سشوار است. رستوران سایت دارای انواع غذاهای آذری و بین المللی است که برای شما مسافران تور باکو سرو می کنند و برای صبحانه می توانید ار بوفه رستوران استفاده کنید. شما مسافران تور باکو می توانید صبحانه را در داخل اتاق میل کنید و انواع نوشیدنی های گرم و سرد را در کافی شاپ هتل میل کنید. از هتل رنسانس پالاس باکو تا فرودگاه بین المللی حیدر غلی اف 25 کیلومتر، میدان چشمه 1.8 کیلومتر، ایستگاه مترو 0.4 کیلومتر، کاخ اسماعیلیه 1.4 کیلومتر، مسجد محمد 1.7 کیلومتر، برج دوشیزه 1.8 کیلومتر، برج شعله 1.9 کیلومتر، موزه فرش آذربایجان 2.2 کیلومتر و تا ورزشگاه 3.7 کیلومتر فاصله دارد. پرسنل این هتل لوکس به زبان شما مسافران تور باکو صحبت می کنند. هتل رنسانس پالاس باکو از 24 آوریل 2017 آماده پذیرایی از مسافران تور باکو است.

 

اتاق خواب هتل رنسانس پالاس باکو

امکانات هتل رنسانس پالاس باکو  

سونا، مرکز آبگرم، وان آب داغ، مرکز تناسب اندام، یک میز تور و دستگاه خودپرداز، دربان، پذیرش 24 ساعته، کرایه ماشین و خدمات شاتل، استخر، حمام ترکی و...

 

 لابی هتل رنسانس پالاس باکو

رستوران هتل رنسانس پالاس باکو

استخر هتل رنسانس پالاس باکو

سالن بدنسازی هتل رنسانس پالاس باکو

برای خرید و رزرو بلیط تور باکو و جهت اطلاع از قیمت ها با شماره  41954 -021  تماس حاصل فرمایید. 

 

هتل بیلگه بیچ باکو 

هتل بیلگه بیچ باکو 5 ستاره در ساحل دریای خزر برجسته شده است. این هتل لوکس در منطقه بیلگه باکو قرار دارد.هتل بیلگه از 190 اتاق لوکس استاندارد، دلوکس، خانواده، سوئیت جونیور تشکیل شده است. تمتمی اتاق ها زیبا دارای وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، حمام خصوصی و در برخی از اتاق ها بالکن با منظره دریا را ارایه می دهد.اتاق های شیک از این هتل فضای داخلی به رنگ گرم با کف پوش فرش می باشد. مسافران تور باکو می توانند بین 4 رستوران ها انواع غذاهای اروپایی و آذربایجانی را انتخاب نمایی. مسافران تور باکو می تواند به موسیقی در سالن پیانو گوش بدهند و با یک نوشیدنی در پارک آبی لذت ببرند. مرکز تناسب اندام و یک اتاق مدیتیشن در هتل در دسترس هستند. هتل بیلگه بیچ تا مرکز باکو 35 کیلومتر، فرودگاه بین المللی حیدر علی اف 11 کیلومتر فاصله دارد.این هتل زیبا می تواند رستوران در سایت فراهم کرده است.پرسنل به زبان شما عزیزان صحبت می کنند. هتل بیلگه بیچ باکو از 17 جولای 2012 از مسافران تور باکو استقبال می کند.

 

هتل لندمارک باکو 

هتل لندمارک باکو در شمار هتل های 5 ستاره لوکس باکو آذربایجان قرار دارد. از هتل تا خانه دولت و اپرا جمهوری آذربایجان و تئاتر باله تنها 10 دقیقه پیاده روی فاصله دارد.هتل لاندمارک باکو از 101 اتاق استاندارد، سوئیت، دوبلکس تشکیل شده است. همه اتاق ها شیک و مطبوع دارای طراحی و چیدمانی مدرن هستند. تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، کتری، سرویس بهداشتی و حمامی لوکس در اختیار مسافران تور باکو آذربایجان قرار می دهند. هتل لند مارک از 6 رستوران و 2 بار تشکیل شده و در رستوران این هتل انواع غذاهای اروپایی و آسیایی با بهترین کیفیت برای شما عزیزان سرو می شود.از خدمات ماساژ نیز موجود است. از هتل تا منطقه قدیمی کاخ شروان شاهان 10 دقیقه فاصله دارد.از هتل تا ایستگاه قطار 10 دقیقه فاصله دارد.از هتل تا اپرا جمهوری آذربایجان و تئاتر باله 0.3 کیلومتر، ایستگاه مترو 0.8 کیلومتر، میدان چشمه 1.3 کیلومتر، برج دوشیزه 1.6 کیلومتر، پارک افسران 1.6 کیلومتر، کاخ اسماعیلیه 1.7 کیلومتر، مسجد محمد 1.8 کیلومتر، موزه فرش آذربایجان 2.2 کیلومتر، ورزشگاه آذربایجان 2.4 کیلومتر، برج شعله 2.7 کیلومتر، مرکز فرهنگی حیدر علی اف 2.7 کیلومتر، مسجد بی بی 8 کیلومتر، فرودگاه بین المللی حیدر علی اف 19.7 کیلومتر و تا فرودگاه گابالا 187.9 کیلومتر فاصله دارد. پرسنل هتل به زبان شما مسافران تور باکو صحبت می کنند. هتل لندمارک باکو از 8 ژوئن 2012 از مسافران تور باکو استقبال می کند.

اتاق خواب هتل لندمارک باکو

امکانات هتل لندمارک باکو

6 رستوران و 2 بار، لابی، استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، ماساژ، اسپا، مرکز تناسب اندام، سالن بدنسازی، حمام آفتاب و...

لابی هتل لندمار باکو

 

رستوران هتل لندمار باکو

سالن بدنسازی هتل لندمار باکو

حمام آفتاب هتل لندمار باکو

 استخر هتل لندمار باکو

برای خرید و رزرو بلیط تور باکو و جهت اطلاع از قیمت ها با شماره  41954 -021  تماس حاصل فرمایید. 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.