قیمت تور باکو

تور باکو

قیمت تور باکو

تور باکو

جاذبه های گردشگری آنتالیا ترکیه

آکواریم آنتالیا :

آکواریوم آنتالیا در سال 2012 در زمینی به مساحت 3 هکتار به بهره برداری رسید و یکی از بزرگترین آکواریوم های جهان می باشد. هدف کسانی که این آکواریوم را ساختند برقراری هارمونی بین محیط و جانوران دریایی و آبزی و دریا بوده است. ورودی در طبقه همکف آن قرار گرفته است.هنگامی که وارد می شوید بوفه و دفاتر اداری را مشاهده می کنید اما کمی جلوتر که بروید به یک تونل بسیار زیبا و جذاب می رسید. این تونل دارای 131 متر طول و 3 متر عمق می باشد که هر یک از آن ها دارای طراحی منحصر به فرد خود می باشند. این آکواریوم در مرکز شهر توریستی آنتالیا و در بین دو مرکز خرید میگروس و مینی سیتی قرار گرفته شده است . مسافران آنتالیا به راحتی می توانند از این آکواریوم دیدن نمایند . 

_آنتالیا.jpg

_آنتالیا4.jpg

_آنتالیا_2.jpg

چیمایرا آنتالیا

 این سایت در 8 کیلومتری الیمپوس قرار دارد.پس از یک ساعت پیاده روی از الیمپوس به یک شیب تنگ و ناهموار که از بستر رودخانه رد میشویم و وارد یک محیط طبیعی منحصر به فرد میشویم.از آنجا که شعله های آبی رنگ درخشان از سنگ در پایین کوه ازرشته کوه های توروس در حدود 250 متری از سطح دریا قرار دارد.برای درک واقعی اثرات چیمایرا بهترین زمان برای بازدید از این محل شب است.در طول ساعت تاریکی، اثر آن تقریبا آتش بازی قابل توجه است.تجزیه و تحلیل ها کاز متان خارج شده از این سطح را نشان می دهند.در دوران باستان شعله های آتش بسیار دیدنی و جذاب بودند اما امروزه با استفاده از جو یکی از آتش های مختلف است که نیاز به رسیدگی ندارد.بازدید این آتش درمحیط اردوگاه زیبا است.چمیرا نامش را ازافسانه بلروفون برگرفته. از لسیایی کینگ، بلروفون فرستاده شده به کشتن هیولا آتش تنفس، بخشی شیر، مار و بز، که توسط دو موجودات عالم اموات ایجاد شد.او موفقیت خود را برای فرض بلروفون که با سوار بر اسب بالدار تا به کوه المپ برسد.منطقی ترین دلیل برای شعله های آتش از دید واقع بینانه ای است که گازهای طبیعی از زمین تراوش می شود. اگر چه دانشمندان هنوز قادر به کشف ترکیبات از گاز هستند.چیمایرا یکی دیگر از شهرستان لیکیا بوده است. خرابه نزدیک شعله های آتش بیشتر از دوره بیزانس که شامل خانه ها و کلیساها می باشد.گردشگران تور آنتالیا می توانند از این مکان بازدید کنند.

آسپندوس آنتالیا

آسپندوس در قرن 2 و 3 میلادی بسیار رونق گرفت یکی از جاذبه های گردشگری شهر آنتالیا است که این شهر تاریخی در ۴۰ کیلومتری آنتالیا واقع شده با تئاتر باستانی خود یکی از اقامتگاه های تاریخی ترکیه محسوب می شود. آمفی تئاتر آسپندوس یکی از مشهورترین تئاترهای روباز دنیا محسوب می شود و جایگاه آسپندوس بعنوان مهمترین شهر می باشد. تئاتر آسپندوس که دارای یک دورنمای بسیار عالی بوده و بدون تخریب تا به امروز باقی مانده است در حال حاضر محل برگزاری جشنواره های مهم هنری می باشد.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

 ساکلیکنت آنتالیا

ساکلیکنت آنتالیا : 

ساکلیکنت یکی از جذاب ترین مناطق طبیعی و تفریحی شهر توریستی آنتالیا می باشد. ساکلیکنت در ارتفاع 185 متری و در 45 کیلومتری شمال غربی آنتالیا در امتداد رشته کوه های بیداغ قرار گرفته است . گردشگران عزیز آنتالیا که به قصد تفریح به این شهر سفر می کنند قطعا سری هم به منطقه ساکلیکنت بزنند چون جاذبه های تفریحی گردشی فراوانی دارند که بهترین آن اسکی است که توجه گردشگران را به سوی خود جلب می کند.بهترین زمان برای رفتن به اسکی در ساکلیکنت بین ماه های نوامبر تا می است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید شما می توانید صبح زود به اسکی بپردازید و بعدازظهر در دریای نیلگون مدیترانه شنا کنید و لذت ببرید و اگر می خواهید تفریح زمستانی داشته باشید در ماه های سپتامبر تا آوریل به این منطقه بیاید. در منطقه ساکلیکنت دو تله کابین , رستوران , کافی شاپ , کلبه های چوبی زیبا , هتل , بازار , مغازه و... وجو دارد و همین امر باعث افزایش رفاه گردشگران تورآنتالیا شده است.

 

_آنتالیا_4.jpg

_آنتالیا.jpg

_آنتالیا_2.jpg

_آنتالیا_3.jpg

برج ساعت آنتالیا

برج ساعت آنتالیا

برج ساعت آنتالیا یکی ار جاذبه های گردشگری آنتالیا است که به محض ورود به شهر قدیمی آنتالیا آن را مشاهده می کنید. در قدیم  80 برج در این شهر وجود داشت که فقط برج ساعت از بین آنها باقی مانده است.برج ساعت 2 طبقه است که طبقه دوم آن نقشه آن دایره ای شکل است و طبقه اول آن مربع شکل می باشد. باستان‌شناسان هنوز دقیقا نمی‌دانند که کاربرد برج ساعت در قدیم چه بوده اما معتقدند که به عنوان فانوس دریایی یا مقبره ساخته شده و قدمتش به قرن دوم پیش از میلاد مسیح می‌رسد. برج ساعت در میدان کاله کاپیسی بعنوان صلابت و پایداری جای خود در این شهر است.دانستن زمان برای مردم خیلی مهم است برای همین است که در خیلی از شهرهای جهان برج ساعت  بعنوان یکی از چاذبه های گردشگری حساب می شود.در نزدیکی این برج وجود پارک هایی مثل کاراعلی اوغلو و آتاتورک با آن گل های زیبایش و منظره های فوق العاده از شهر با کوه های بلند در کنار این بناهای با ارزش قرار گرفته است.نمای شب این برج ساعت بسیار زیبا است.برج ساعت یکی از مناطق دیدنی آنتالیا است و شما گردشگران تور آنتالیا می توانید خاطره خوشی را ذهن خود حک کنید.

مطالب مرتبط:

  تور آنتالیا پاییز 96

تور آنتالیا آبان 96  

تور آنتالیا آذر 96 

تور آنتالیا زمستان 96

تور آنتالیا دی 96

تور آنتالیا بهمن 96

تور آنتالیا اسفند 96

تور آنتالیا نوروز 97  

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز

قیمت تور آنتالیا 

تور ارزان آنتالیا  

لحظه آخری تور آنتالیا

بهترین قیمت تور آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.