قیمت تور باکو

تور باکو

قیمت تور باکو

تور باکو

هتل های 4 ستاره کیش

تل آریان کیش :

هتل چهار ستاره  آریان کیش در سال 1378 افتتاح شده و در سال 1393 مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل زیبا با امکانات رفاهی عالی و لوکس در جزیره زیبای کیش است. نزدیکی هتل به مراکز تجاری  همچون مرکز خرید زیتون ، پانیز ، پردیس و ... و دسترسی آسان آن به دریا توام با امکانات رفاهی مناسب این هتل زیبا را به یکی از بهترین هتل های جزیره تبدیل کرده است. از دیگر امکانات هتل آریان کیش رستوران آن با غذاهای خوش طعم  و متنوع ایرانی محیطی مطبوع  و فراموش نشدنی برای مسافران است. از ویژگی های متمایز این رستوران نداشتن محدودیتزمانی در صرف غذا می باشد. از هتل تا فرودگاه 8 دقیقه، اسکله تفریحی 2.4 کیلومتر، شهرزیرزمینی کاریز 6.9 کیلومتر، پارک دلفین ها 6.6 کیلومتر و تا کشتی یونانی 14.1 کیلومتر فاصله وجود دارد.

امکانات هتل آریان کیش

آسانسور، لابی، رستوران، چای خانه سنتی، کافی شاپ، سالن کنفرانس، بیلیارد، روم سرویس، سالن پذیرایی، مینی بار، اینترنت رایگان و... در اختیار گردشگران تور کیش قرار می دهد.

 

 

 

رزرو هتل پارمیدا کیش

 

هتل پارمیدا کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد. این هتل در سال 1393 در مجاورت مرکز تجاری کیش بنا گردید. هتل پارمیدا از نظر موقعیت مکانی در مکان بسیار مناسبی قرار گرفته است از این رو مورد توجه بسیاری از گردشگران تور کیش می باشد. این هتل جزء هتل های نوساز جزیره کیش محسوب می شود.

 امکانات هتل پارمیدا کیش :

رستوران، پذیرش شبانه روزی، استخر، اسپا، جکوزی، اینترنت در واحد ،رستوران، کافی­شاپ، باغ، مسیر پیاده روی، سالن همایش، سالن کنفرانس و...

رزرو هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد و در سال 1376 در زمینی به مساحت 24 هزار متر مربع در ضلع غربی بلوار دریا و در قلب جزیره کیش بنا گردید. هتل فلامینگو کیش از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است و گردشگران تور کیش به راحتی می توانند به مراکز تجاری و تفریحی دسترسی داشته باشند از جمله این مراکز می توان به بازارهای مریم، پانیذ، مروارید، ونوس، زیتون، هایپرمارکت، مرکز تجاری کیش، بولینگ مریم، و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و...) اشاره کرد.

هتل فلامینگو ظاهری متفاوت با هتل های دیگر کیش دارد، نمای ظاهری این هتل  به صورت دلفین طراحی شده است و در آن فضای سبزی بسیار باطراوت و آبنماها و آلاچیق های زیبا که مشرف به آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس است قرار دارد از این رو توجه بسیاری از مسافران تور کیش را به خود جلب می نماید. این هتل از 200 اتاق و سوئیت و اتاق های ویلایی در فاز 1و2 تشکیل شده است که دارای 180 تخت می باشد و حدود 52 نفر در این مجموعه مشغول به کار می باشند. لازم به ذکر است که اقامت کودکان زیر 2 سال در هتل فلامینگو کیش به صورت رایگان می باشد.

آدرس:جزیره کیش -بلوار امیر کبیر- خیابان دریا

امکانات هتل فلامینگو کیش :

ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی ، گشت جزیره و بازار بصورت رفت و برگشت برای مسافران تور کیش ، رستوران، صبحانه بوفه مخصوص فلامینگو،ناهار، اینترنت وایرلس رایگان، و سرو چای و آب معدنی داخل اتاق, تلویزیون، یخچال، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ماهواره، نمازخانه، لابی، حمل و نقل، سالن ورزش، کافی شاپ و ...

رزرو هتل بزرگ ارم کیش

هتل بزرگ ارم کیش 4 ستاره در بلندترین منطقه سیاحتی شمال شرقی جزیره زیبای کیش واقع شده است که مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس با یکصد هزار متر مربع عرصه و اعیان می باشد. هتل بزرگ ارم مجهز به سیستم تهویه مطبوع مرکزی و محیطی سر سبز با درختان نخل ، گل و گیاه ، محوطه سازی زیبا و آبنماهای پر طراوت است. این هتل در زمینى به مساحت 50000 متر مربع در شمال شرقى جزیره زیباى کیش با زیر بنا 43000 مترمربع افتتاح شده است. از ویژگى هاى منحصر به فرد این مجموعه مشرف به دریا بودن 70 درصد از اتاق ها آن است و بعضی از سوئیت ها دارای بالکنی دلباز و بی نظیری بوده که با چشم اندازی به دریا و جزیره به شما امکان بهره بردن از هوا و طبیعت زیبای کیش را می دهد.

امکانات هتل بزرگ ارم کیش:

فروشگاه،آرایشگاه زنانه و مردانه، دستگاه atm، صندوقات امانات، لابی،کافی شاپ، رستوران سنتی، رستوران فضای باز، رستوران تابستانی،سالن امفی تئاتر،سالن کنفرانس ،سالن جلسه،فضای سبز،سالن بدنسازی،سونا، جکوزی،ماساژ،بیلیارد از امکانات این هتل می باشد و مسافران تور کیش با انتخاب این هتل سفر خوب و خوشی را سپری می کنند.

 

 

رزرو هتل صدف کیش

هتل صدف کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد و یکی از هتل های شیک و لوکس کیش محسوب می شود. این هتل درفضایی بالغ بر پانزده هزار متر مربع بنا گردیده است و از 54  اتاق و 140 تخت تشکیل شده است ، هتل صدف کیش از لحاظ موقعیت جغرافیایی به بازارهای بزرگ جزیره نزدیک است و روبروی دانشگاه جزیره کیش قرار دارد. این هتل در سال هشتادو یک بنا شد . هتل صدف در میان مسافران تور کیش محبوبیت خاصی دارد و یکی از هتل های پر طرفدار و با کیفیت کیش به شمار می رود.

 آدرس هتل صدف کیش : جزیره کیش، میدان امیر کبیر

امکانات هتل صدف کیش :

لابی با فضایی دلپذیر ، کافی شاپ ، رستوران  ، سالن کنفرانس ،  کافی نت و...

 

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 96 

تور کیش آبان 96

تور کیش آذر 96 

تور کیش زمستان 96

تور کیش دی 96

تور کیش بهمن 96 

تور کیش اسفند 96 

تور کیش نوروز 97 

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه

قیمت تور کیش 

رزرو تور کیش

تور ارزان کیش 

تور لحظه آخری کیش 

بهترین قیمت تور کیش 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.