قیمت تور باکو

تور باکو

قیمت تور باکو

تور باکو

هتل های 5 ستاره باکو

هتل فور سیزنز باکو  

 

 

هتل فورسیزنز باکو مشرف به منطقه دریای خزر و در منطقه قدیمی شهر باکو قرار دارد و نزدیک به کاخ شروان شاهان است. هتل فورسیزنز باکو رتبه اول در میان هتل های رمانتیک و مجلل دارد.از مرکز خرید پارک بلوار تنها 2 دقیقه، بندر باکو 6 دقیقه و موزه هنر آذربایجان 5 دقیقه با هتل فور سیزنز باکو فاصله دارد. فرودگاه بین المللی حیدر علی اف نیز ۳۰ کیلومتر با هتل فاصله داشته و سرویس شاتل در صورت درخواست ارائه می گردد.این هتل از 171 اتاق تشکیل شده است که شامل  دلوکس دبل، دلوکس کینگ، اداری، سوئیت پرمیر، سوئیت پرزیدنتال، سوئیت یک خوابه و سوئیت دو خوابه می باشند. اتاقها دارای تهویه مطبوع است و هر اتاق بزرگ و روشن است . تمامی اتاق ها دارای طرحی و چیدمان شیک و مدرن است.تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام و سرویس بهداشتی با پانل های سنگ مرمر و دوش نصب شده است. مسافران تور باکو در این اتاق ها احساس آرامش می کنند. هتل فور سیزنز باکو از 11 دسامبر 2012 آماده پذیرایی از مسافران تور باکو است.

امکانات هتل فور سیزنز باکو

این هتل 5 ستاره دارای یک رستوران و سالن، بار، استخر سرپوشیده، تراس، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، پارکینگ رایگان، مرکز خرید است. در رستوران غذاهای ایتالیایی و دریایی خدمت کرده است. شما گردشگران عزیز می توانید نوشیدنی آرامش بخش را می توان در سالن پیازا را لذت ببرید. طیف وسیعی از درمان های زیبایی در مرکز هتل که ارایه گردیده از آنها میتوان به حمام ترکی، سونا و ماساژ اشاره کرد. میهمانان تور باکو همچنین می توانند در استخر هتل مشغول به شنا شده و در مرکز تناسب اندام تمرین کنند.

استخر هتل فور سیزنز باکو

سالن جلسه هتل فور سیزنز باکو



 رستوران هتل فور سیزنز باکو

هتل جی دبلیو ماریوت ابشرون باکو 

هتل جی دبلیو ماریوت ابشرون باکو 5 ستاره در قلب شهر باکو در میدان آزادی و نزدیک به مراکز خرید، سرگرمی و کسب و کار واقع شده است.مناطق اصلی باکو همه در یک پیاده روی 5 دقیقه از هتل جی دبلیو ماریوت ابشرون باکو فاصله دارند.این هتل لوکس دارای 237 اتاق مدرن که در تمامی اتاق های بزرگ دارای تهویه مطبوع ، تلویزیون صفحه تخت، آی پاد، میز کار لپ تاپ و گاوصندوق است.میهمان تور باکو می توانند از  حمام، دوش، تنپوش و دمپایی در حمام های لوکس این هتل استفاده کنند.در رستوران هتل می توانید از وای فای رایگان استفاده کنید.در تمام طول روز کافه هتل بزای صرف صبحانه، نهار و شام باز است.طیف وسیعی از صبحانه و غذاهای کبابی در این رستوران سرو می شود.رستوران اورور نرو انواع غذاهای ایتالیایی و انواع نوشیدنی و تنقلات عالی را سرو می کند و میهمانان تور باکو می توانند از میل کردن آن لذت ببرند و یا می توانید در بار هتل از نوشیدنی لذت ببرید. فاصله هتل جی دبلیو ماریوت ابشرون باکو تا ایستگاه مرکزی باکو به صورت ۱۰ دقیقه  پیاده روی و تا فرودگاه بین‌المللی باکو با خودرو ۳۰ فاصله است.از هتل با پیاده روی 5 دقیقه ای به مراکز تفریحی، تجاری و اداری فاصله دارد.این هتل از تاریخ 11 نوامبر 2011 آماده استقبال از میهمانان تور باکو است.

لابی هتل جی دبلیو ماریوت ابشرون باکو

اتاق هتل جی دبلیو ماریوت ابشرون باکو

امکانات هتل جی دبلیو ماریوت ابشرون باکو

استخر سرپوشیده با دیدگاه پانورما از دریای خزر، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی 24 ساعته، رستوران، رستوران آل آکارت، بار، صرافی، خشکشویی،مراکز خرید، سالن نشست و... در اختیار مسافران تور باکو قرار می دهد.

بار هتل جی دبلیو ماریوت ابشرون باکو

اتاق نشست هتل جی دبلیو ماریوت ابشرون باکو

رستوران هتل جی دبلیو ماریوت ابشرون باکو

استخر هتل جی دبلیو ماریوت ابشرون باکو

سالن بدنسازی هتل جی دبلیو ماریوت ابشرون باکو

هتل کمپینسکی بدمدار باکو 

هتل کمپینسکی بدمدار باکو 5 ستاره در یکی از مناطق باکو بنام بدمدار واقع شده است که تنها ده دقیقه با ماشین تا مرکز شهر باکو فاصله دارد.هتل کمپینسکی بدمدار مناسب برای دانشگاه دولتی باکو و سالن فیلارمونیک دولت آذربایجان است.این هتل در ساحل جنوبی شبه جزیره آبشرون واقع شده است.این هتل 5 ستاره لوکس در نزدیکی کاخ شیروان شاهان و پارک صابر قرار دارد. هتل کمپینسکی امتیاز بالای 4.5 را از سایت تریپ‌ادوایزر کسب کرده و همچنین رتبه‌ سوم را در بین هتل‌های مجلل و دارای مجموعه‌ی آب گرم باکو کسب کرده و چهارمین هتل تجاری باکو شناخته شده است.این هتل از 280 اتاق تشکیل شده است که اتاق های آن بسیار زیبا و دارای چیدمان و طراحی مدرن است.تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، حمام اختصاصی، لوازم آرایش و... در اختیار شما مسافران تور باکو قرار می دهد.

رستوران  بدمدار در طبقه اصلی این هتل واقع شده است و انواع غذاهای آذری معمولی و بین المللی سرو می کنند.رستوران طلایی این هتل در نزدیکی ساختمان اصلی این هتل قرار دارد.انواع نوشیدنی های گرم و سرد برای مسافران تور باکو سرو می کنند.

امکانات هتل کمپینسکی بدمدار باکو

رستوران، استخر سرپوشیده و سرباز، آبگرم، دسترسی به اینترنت بی سیم، اتاق بازی، روم سرویس و پذیرش 24 ساعته، خشکشویی، 6 اتاق جلسه، ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت، انواع ماساژ های درمانی و...

لابی هتل کمپینسکی بدمدار باکو

اتاق خواب هتل کمپینسکی بدمدار باکو

رستوران هتل کمپینسکی بدمدار باکو

استخر هتل کمپینسکی بدمدار باکو



هتل فیرمنت باکو    

هتل فیرمنت باکو 5 ستاره در مجتمع برج شعله واقع شده است، تنها 3 دقیقه پیاده روی تا کوچه شهدای معروف فاصله دارد. هتل فیرمنت باکو ویژگی بارز آن دیدگاه های زیبا از شهر باکو یا دریای خزر است.منطقه قدیمی شهر باکو با قرن 15 ام شروان شاهان پیاده روی کوتاهی تا هتل فیرمنت، برج شعله و خاکریزی دریای خزر 15 دقیقه فاصله است.از این هتل لوکس تا فرودگاه 40 دقیقه، تا سفارت 15 دقیقه و تا مرکز شهر 10 دقیقه فاصله دارد. هتل فیرمت  بصورت شعله ای آتش بنا شده است که نماد کشور آذربایجان است. اتاق های لوکس هتل فیرمنت باکو شامل دکور معاصر و شیک است. اتاق ها دارای خدماتی نظیر تلویزیون صفحه تخت یک میز کار بزرگ، مینی بار، حمام سنگ مرمر با یک دیوار شیشه ای، پنجره های پانوراما نیز در تمام اتاق ها نصب شده است و از بالکن شما می توانید از یک طرف منظره شهر و از طرف دیگر دریا را مشاهده کنید.دارای اتاق های خاص در طبقه 19 است که خدمات منحصر به فرد با نوشابه و انواع نوشیدنی های سرد و گرم را در طول روز ارائه می کند.انواع غنی از غذاهای در رستوران برج فیرمنت سرو می شود و همچنین انواع غذاهای مدیترانه ای را ارائه می دهد.از میل کردن انواع کوکتل اصلی و سنتی در سالن لذت ببرید. هتل فیرمنت باکو تدابیر ویژه ای برای راحتی و آسایش میهمانان تور باکو در نظر گرفته است. هتل فیرمنت باکو از 5 ژون 2013 آماده استقبال از گردشگران تور باکو است.

اتاق خواب هتل فیرمنت باکو

امکانات هتل فیرمنت باکو

سینما، پارک، مرکز اسپا، ماساژ، سالن بدنسازی، ماساژ، حمام، سونا و جکوزی، استخر، تالار کنفرانس، سالن زیبایی، تاکسی سرویس، صندوق امانات، رستوران اروپایی و محلی، روم سرویس، سالن بیلیارد، قایق سواری، کافی شاپ و...

لابی هتل فیرنت باکو

رستوران هتل فیرنت باکو

حمام هتل فیرمنت باکو

استخر هتل فیرمنت باکو



هتل بلوار اتوگراف کالکشن باکو  

هتل بلوار اتوگراف کالکشن باکو 5 ستاره در شهر باکو آذربایجان قرار دارد.این هتل لوکس تا ساحل دریای خرد 5 دقیقه پیاده روی دارد.از هتل بلوار تا بازار بندر باکو 4 کیلومتر، تا ایستگاه قطار 1 کیلومتر،تا فرودگاه بین المللی حیدر اف 23 کیلومتر فاصله دارد.تاکسی سرویس در هتل وجود دارد.پرسنل هتل به زبان شما مسافران تور باکو صحبت می کنند. هتل بلوار اتوگراف کالکشن باکو از 818 اتاق لوکس و مدرن تشکیل شده که دارای طراحی و چیدمان منحصر به فرد است.اتاق ها با با تهویه مطبوع، اتاق نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای است. حمام زیبای این هتل سشوار وجود دارد.برخی از اتاق های هتل مینی بار، دمپایی، حوله و دستگاه قهوه اسپرسو ارائه می کنند. مسافران تور باکو می توانند در رستوران خود هتل غذا میل کنند و در صورت تمایل امکان استفاده از خدمات سوریس دهی صبحانه به اتاق وجود دارد.در این هتل مدرن می توانند انواع قهوه را میل کنید. هتل بلوار اتوگراف کالکشن باکو از 27 می 2015 از مسافران تور باکو استقبال می کند.

اتاق خواب هتل بلوار اتوگراف کالکشن باکو

امکانات هتل بلوار اتوگراف کالکشن باکو

رستوران، بار، دربان، سالن زیبایی، خدمات بلیط، تاکسی، پذیرش 24 ساعته، خدمات تور، تبادل ارز، سرویس اتو زدن، ماساژ، آبگرم، مرکز تندرستی، مرکز تناسب اندام، سونا وجکوزی، ترانسفر، مرکز خرید، اتاق سیگار و...

لابی هتل بلوار اتوگراف کالکشن باکو

رستوران هتل بلوار اتوگراف کالکشن باکو

سالن برگزاری مجالس هتل بلوار اتوگراف کالکشن باکو

سالن بدنسازی هتل بلوار اتوگراف کالکشن باکو

استخر هتل بلوار اتوگراف کالکشن باکو

 

برای خرید و رزرو بلیط تور باکو و جهت اطلاع از قیمت ها با شماره  41954 -021  تماس حاصل فرمایید. 

 

مطالب مرتبط:

تور باکو تابستان 96 

تور باکو پاییز 96 

تور باکو نوروز 97





هتل های 3 ستاره مشهد

هتل 3 ستاره نور مشهد :

هتل 3 ستاره نور مشهد در خیابان خسروی مشهد احداث شده است. این هتل در مجموع از 88 اتاق تشکیل شده است.این هتل در فاصله 300 متری از حرم رضوی احداث شده است. فرودگاه مشهد در فاصله 10 دقیقه ای از هتل و ایستگاه راه آهن در فاصله 15 دقیقه ای از آن قرار گرفته است.برای رزرو تور مشهدمیتوانید با آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

_نور_مشهد1.jpg

_نور_مشهد2.jpg

امکانات هتل نور مشهدبرای مسافران تور مشهد :

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، چایخانه،کافی شاپ، نمازخانه، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی گشت درون شهری و برون شهری، خدمات خانه داری، و...

_نور_مشهد3.jpg


هتل نور مشهد

noor.jpg

هتل نور مشهد 3 ستاره در نزدیکی حرم امام رضا (علیه السلام)  قرار دارد که این هتل در سال 1386 افتتاح شده و در سال 1390 مورد بازسازی قرار گرفته است. فاصله هتل نور مشهد تا حرم مطهر حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) کمتر از ۵ دقیقه می باشد. هتل نور مشهد دو رستوران با طبخ انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، عربی و... و کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم، پارکینگ اختصاصی، لاندری،لابی،کافی شاپ، سیستم اعلام حریق و ... آماده خدمت رسانی به شما مسافران عزیز تور مشهد می باشد.

noor1.jpg

noor2.jpg

آدرس هتل : میدان بیت المقدس_ خیابان خسروی نو(شهید اندرزگو)_ جنب وروی باب الجواد

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از  قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل افسون مشهد

afsoon2.jpg

هتل افسون مشهد که در خیابان امام رضا بنا شده است و در نزدیکی حرم امام رضا (ع) پیمان دارد که زائران تور مشهد با 7 دقیقه پیاده روی به حر م میرسند.هتل افسون مشهد یکی از هتل آپارتمان های مشهد است .این هتل با فرودگاه و خط آهن حدود 20 دقیقه فاصله دارد.

هتل افسون مشهد ۱۵ واحد آپارتمان مجهز دارد که دربرگیرنده  ۵ سوییت و ۱۰ آپارتمان یک خوابه است و هرکدام حائز امکاناتی نظیر یخچال، کولر ، سیستم گرمایشی ، تلویزیون و تلفن، ‏تخت ، خوشخواب و پتوی طرح گلبافت، ملحفه و... می باشند. آماده ارائه خدمات  24 ساعته به میهمانان تور مشهد می باشد.

afsoon.jpg

امکانات رفاهی هتل افسون مشهد:

لابی,رستوران,کافیشاپ,روم سرویس کامل,سیستم گرمایشی,کولر,اتاق های نورگیر,پارکینگ سرپوشیده,آسانسور,تاکسی سرویس,صبحانه بوفه(سلف سرویس) و ناهار و شام به صورت منو انتخابی و...از جمله امکانات این هتل آپارتمان می باشد که مسافران تور مشهد می توانند از آنها استفاده نمایند.

afsoon1.jpg

جهت رزرو تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل فرهنگ و هنر مشهد

farhangohonar.jpg

هتل فرهنگ و هنر مشهد 3 ستاره در خیابان رازی شهر مشهد در سال 1392 تاسیس شده است.از هتل تا حرم 15 دقبقه و تا فرودگاه 25 دقیقه با ماشین فاصله دارد. هتل 3 ستاره در 6 طبقه و 76 اتاق برپا شده است که تمامی اتاق ها دارای خدماتی حائز تلویزیون LCD، تلفن مستقیم، حمام، تهویه مطبوع و یخچال با پرسنل مجرب و آموزش دیده، آماده پذیرایی از زائران عزیز تور مشهد است.هتل فرهنگ دارای امکاناتی نظیر: صندوق امانات، لابی، کافی‌شاپ، سالن کنفرانس،2 رستوران مجزا با ظرفیت 250 نفر که انواع غذاهای ایرانی را سرو می کند.مسافرانی که  به دنبال هتلی با قیمت مناسب هستند فرهنگ و هنر گزینه مناسبی است.

farhangohonar1.jpg

farhangohonar2.jpg

farhangohonar3.jpg

 جهت رزرو و خرید تور مشهدو اطمینان حاصل کردن از ارزانترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل آپارتمان سام مشهد

sam.jpg

هتل آپارتمان سام 2 ستاره در نزدیکی حرم امام رضا  مشهد در سال 1389 افتتاح شده است.از این هتل به مراکز خرید و مکان های دیدنی دسترسی آسان است.فاصله آن تا فرودگاه 20 دقیقه، تا راه آهن 15 دقیقه و تا حرم مطهر نیز 10 دقیقه می باشد.هتل آپارتمان سام کلیه امکانات رفاهی جهت اقامت مسافرین عزیز از جمله پارکینگ و رستوران است.مسافران تور مشهد که به دنبال هتلی با قیمت مناسب هستند این هتل گزینه مناسبی است.

sam2.jpg

 آدرس هتل: مشهد، بین چهارراه شهدا و میدان شهدا، خیابان شیرازی 24

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از نرخ ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط:

تور مشهد تابستان 96 

تور مشهد تیر 96 

تور مشهد مرداد 96

تور مشهد شهریور 96

تور مشهد نوروز 97 

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه

تور مشهد از کیش





هتل های 4 ستاره مشهد

هتل خورشید تابان مشهد :

هتل 4 ستاره خورشید تابان مشهد یکی از هتلهای تازه تاسیس مشهد است که در سال 1393 در خیابان پاسداران مشهد احداث شد.فاصله این هتل تا حرم کمتر از 10 دقیقه می باشد.هتل در مجموع از 75 اتاق تشکیل شده است. این هتل در فاصله 2 کیلومتری از حرم مطهر رضوی واقع شده است. فاصله فرودگاه تا این هتل 15 دقیقه تا ایستگاه راه آهن 20 دقیقه و تا ترمینال 10 دقیقه می باشد.

_خورشید_تابان_مشهد.jpg

images_1.jpg

امکانات هتل خورشید تابان مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، پارکینگ، ت استخر، سونا، جکوزی، اعلام حریق، فضای سبز، رو سرویس، لاندری، آسانسور،اکسی سرویس، لابی، صندوق امانات، نمازخانه، کافی شاپ، اینترنت در لابی و واحد و...

images.jpg


هتل خورشید تابان مشهد :

هتل 4 ستاره خورشید تابان مشهد یکی از هتلهای تازه تاسیس مشهد است که در سال 1393 در خیابان پاسداران مشهد احداث شد.فاصله این هتل تا حرم کمتر از 10 دقیقه می باشد.هتل در مجموع از 75 اتاق تشکیل شده است. این هتل در فاصله 2 کیلومتری از حرم مطهر رضوی واقع شده است. فاصله فرودگاه تا این هتل 15 دقیقه تا ایستگاه راه آهن 20 دقیقه و تا ترمینال 10 دقیقه می باشد.

_خورشید_تابان_مشهد.jpg

images_1.jpg

امکانات هتل خورشید تابان مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، پارکینگ، ت استخر، سونا، جکوزی، اعلام حریق، فضای سبز، رو سرویس، لاندری، آسانسور،اکسی سرویس، لابی، صندوق امانات، نمازخانه، کافی شاپ، اینترنت در لابی و واحد و...

images.jpg


هتل 4 ستاره کیانا مشهد :

هتل 4 ستاره کیانا مشهد در سال 1391 در زمینی به مساحت  8000 متر مربع در خیابان امام رضا 2 احداث شده است. این هتل 8 طبقه در مجموع از 110 اتاق و سوییت تشکیل شده است. هتل کیانا یکی از نزدیک ترین هتل ها به حرم امام رضا می باشد که تقریبا با 3 دقیقه پیاده روی می توان به حرم دسترسی داشت.برای رزرو تور مشهد با آژانس سالی گشت تماس بگیرید.

_کیانا1.jpg

_کیانا2.jpg

امکانات هتل کیانا مشهد برای مسافران تور مشهد:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، سرویس ترانسفر فرودگاهی،  قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان، سالن کنفرانس، آسانسور، بوفه صبحانه، ترانسفر رایگان فرودگاهی، گشت درون شهری و برون شهری،انبار بار و چمدان، پارک کودک، چایخانه سنتی، پارکینگ استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، میز بیلیارد،مرکز تجاری، صندوق امانات، فروشگاه، تهویه، گیم نت، نماز خانه، لابی،  خدمات خانه داری، خدمات کپی و فکس، خدمات شستشوی لباس، خدمات واکس کفش، صرافی و...

_کیانا4.jpgپ


هتل 4 ستاره مینو مشهد :

هتل 4 ستاره مینو مشهد در سال 1388 افتتاح شده و در نزدیکی حرم مطهر ثامن الحجج (ع) قرار دارد. این هتل در مجموع از 96 اتاق تشکیل شده است. اسن هتل به اینترنت وای فای مجهز شده است. فرودگاه بین المللی مشهد در حدود 1500 متر با این هتل فاصله دارد. همچنین طرقبه در فاصله 20 کیلومتری این هتل قرار گرفته است.برای رزرو تور مشهد باآژانس سالی گشت تماس بگیرید.

_مینو_مشهد.jpg

امکانات هتل مینو مشهد برای میهمانان تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، کافی شاپ، فروشگاه، لابی، پارکینگ،  لاندری، نمازخانه، آژانس مسافرتی،سالن کنفرانس، سونا، جکوزی، سرویس کرایه اتومبیل، صندوق امانات، ویدئو مرکزی، اینترنت و...

_مینو2.jpg


هتل 4 ستاره آبان مشهد :

هتل 4 ستاره آبان مشهد در خیابان امام رضا و بلوار پیروزی احداث شده است. این هتل در فاصله 30 دقیقه ای به صورت پیاده روی از حرم مطهر قرار گرفته است. بازار رضا مشهد 300 متر از هتل فاصله دارد. همچنین فرودگاه مشهد و ایستگاه راه آهن 30 دقیقه با این هتل فاصله دارد. کودکان 3 تا 5 سال برای تور مشهد نیمه بهاء محاسبه می گردد.

_آبان_1.jpg

_آبان_2.jpg

امکانات هتل آبان مشهد برای میهمانان تور مشهد:
رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، اینترنت در لابی و واحد، جکوزی، آسانسور، پارکینگ اختصاصی، سالن کنفرانس، تاکسی سرویس، ماهواره، پارک کودکان، کافی نت،  گشت درون شهری و برون شهری، ترانسفر فرودگاه رایگان، کافی شاپ، نمازخانه،سونا، سرویس حرم، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی و...

_آبان_3.jpg


مطالب مرتبط:

تور مشهد تابستان 96 

تور مشهد تیر 96 

تور مشهد مرداد 96

تور مشهد شهریور 96

تور مشهد نوروز 97 

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه

تور مشهد از کیش





هتل های 4 ستاره ارمنستان

هتل رویال پلازا ارمنستان

یکی از شیک ترین هتل های ارمنستان هتل 4 ستاره رویال پلازا ارمنستان می باشد که در قلب شهر در نزدیکی موزه به نام مارتیروس ساریان و موزه به نام هوهاننس تومانیان قرار گرفته است. هتل رویال پلازا ارمنستان دارای 84 اتاق لوکس با امکانات عالی و مجهز که برای مسافران تور ارمنستان می باشد. از خصوصیات خوب این هتل این است که در نزدیکی هتل رستورانها، دیسکوها، بارها و کافه ها قرار دارند تا مسافران تور ارمنستان با کمی قدم زدن به آنجا بروند.

 

هتل نایری ایروان ارمنستان

یکی از هتل های خوب و مناسب ارمنستان هتل 4 ستاره نایری ایروان ارمنستان است که در منطقه نوررک ماراش ایروانارمنستان قرار گرفته است. هتل نایری ایروان ارمنستان دارای 120 اتاق زیبا و مدرن می باشد همراه با امکاناتی نظیر سشوار, ماهواره, مینی بار و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل امکاناتی مانند سونا و استخر برای تفریح مسافرانتور ارمنستان فراهم کرده تا آنها در تایم استراحت به انجا بروند. هتل نایری ایروان ارمنستان 4 دقیقه تا مرکز پزشکی نورک ماراش, 6 دقیقه باغ وحش و 5 دقیقه رانندگی تا مرکز شهر ایروان ارمنستان فاصله دارد. از ویزگی های خوب این هتل ترانسفر فرودگاهی می باشد که در اختیار مسافران تور ارمنستان است.

امکانات هتل نایری ایروان ارمنستان:

سونا, استخر, رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، لاندری، اتوکشی برای مسافران تور ارمنستان، مرکز بیزنس، آسانسور، سیستم تهویه، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان, خدمان خانه داری و ... که برای مسافران تور ارمنستان می باشد.



هتل یوروپ ارمنستان

هتل یوروپ ارمنستان واقع در مرکز سنت پترزبورگ در نزدیکی اکثر سفارتخانه ها و شرکت ها، و در فاصله 10 دقیقه ای از  فرودگاه بین المللی زوارتنوتس در سال 2003 و در مجموع 47 اتاق شاخته شده است  و جز بهترین هتل های 4 ستاره ارمنستان می باشد. اتاق های هتل4 ستاره یوروپ ایروان دارای تلویزیون کابلی، دو خط تلفن مستقیم ، دسترسی به اینترنت، سشوار، مینی بار و حسگرها آتش، کنترل آب و هوا فردی می باشد.این هتل با ۳۴ اتاق دو نفره، ۱۰ اتاق یک نفره، دو سوئیت جوانان و یک سوئیت لوکس و کادری مجرب  و کار ازموده  و مسلط به چند زبان در تمام شبانه روز اماده خدمات دهی و پذیرایی به میهمانان عزیز تور ارمنستان می باشند.

 

 

امکانات هتل یوروپ ارمنستان :

این هتل 4 ستاره ارمنستان دارای ستوران، پذیرش 24 ساعته، سونا، خدمات حمل و نقل فرودگاه، مجهز به سیستم تهویه، خدمات حمل و نقل فرودگاه، تخت مخصوص آفتاب، اینترنت وایرلس، مینی بار، سشوار، حسگر آتش، ماساژ، سونا،مرکز تناسب اندام، خشکشویی، پرستار کودک، مرکز تناسب اندام،امکانات اتاق کنفرانس، پارکینگ رایگان و... برای مسافران محترم تور ارمنستان  می باشد.


هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان

هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان یکی از بهنرین هتل های چهار ستاره در مرکز شهر ایروان ارمنستان و در فاصله 5 دقیقه با میدان جمهوری و جاذبه های متنوع شهر مثل همچون شهاب Shahab ، کلیسای سرکیس سرپ Surp و کلیسای جامع لوساووریچ Lusavorich واقع شده است. هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان با ۱۲۶ اتاقو طراحی ایده ال و منحصر به فرد مجهز به تهویه مطبوع، دسترسی اینترنت، تلویزیون ماهواره‌ای و قهوه و چای ساز و یخچال می باشد. رستوران ایتالیایی “رافائلو” با سرو غذاهای ارمنی و ایتالیایی و کافه بار ۲۴ ساعته “ونیز” فضاهای دل نشینی را برای گردشگران تور ارمنستان  فراهم اورده است.

 

امکانات هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان :

هتل دارای استخر روباز و سر پوشیده،سونا ،مرکز سلامت و آبگرم ،مرکز بدنسازی ،امکانات جلسه و ضیافت،لباسشویی،خشکشویی،صبحانه در اتاق ، اتو کشی ،کرایه ماشین،فکس و کپی ،مرکز تجارت،سرویس مستخدم،سرویس ایاب و ذهاب،ستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، تهویه، تریا، گرمایش، بوفه ، ورود و ترخیص سریع مسافر ، پذیرش 24 ساعته، صرافی ، فروشگاه و سایر خدمات برای رفاه حال گردشگران تور ارمنستان مهیا کرده است.

 

هتل هاوس ارمنستان

هتل هاوس ایروان از جمله هتل های زیبا و آرام  4 ستاره واقع در مرکز شهر ایروان ارمنستان با موقعیت مکانی عالی و نزدیک به مهم ترین جاذبه های دیدنی ایروان ارمنستان که تنها چند دقیقه فاصله دارد.هتل هاوس ایروان ارمنستان بخاطر داشتن معماری و طراحی خاص و مجلل داخلی و خارجی ساختمان به جاذبه دیدنی مبدل شده است.کارکنان مجرب و کار آزموده در تمامی طول شبانه روز اماده خدمات رسانی به میخمانان تور ارمنستان می باشند همچنین در این هتل به زبان های روسی,انگلیسی,آلمانی صحبت می شود و مسافران عزیز تور ارمنستان از این بابت مشکلی نخواهند داشت.

 

 

 امکانات هتل هاوس ایروان :

 
در این هتل بنا به خواست گردشکران تور ارمنستان دارای سرو صبحانه در اتاق,منو مخصوص رژیم غذایی شما,غذای مخصوص بچه می باشد.همچنین برای رفاه حال مسافران تور ارمنستان خدماتی از قبیل امکانات باربکیو,استخر رو باز (فصلی)سالن ماساژ و رستوران با منوی غذاهای دریایی ، غذاهای سنتیارمنستان و غذاهای پرطرفدار بین المللی و کافی شاپ مجلل و مدرن ,اجاره دوچرخه,باغ,تراس,دسترسی به اینترنت WiFi در همه هتل ,سرویس اتاق,کرایه ماشین,ترانسفر فرودگاه,پذیرش 24 ساعته,خدمات بلیط,انبار به چمدان,خشکشویی,خدمات اتوکشی,سرویس روزانه,اتاق فکس فتوکپی,گاوصندوق,پوشاک,سیستم تهویه هوا مطبوع, پارکینگ عمومی فراهم دیده است.
 
 
 




هتل های 5 ستاره ارمنستان

هتل لاتار ایروان ارمنستان

Latar-Hotel-Complex-Armenia.jpg

هتل لاتار ایروان ارمنستان مجلل ترین هتل 5 ستاره در منطقه سیلیکیان ایروان ارمنستان واقع شده است. این هتل لوکس در سال 2006 با معماری منحصر به فرد بنا شده است.

هتل لاتار در 10 کیلومتری مرکز شهر ایروان واقع شده است و تا فرودگاه بین المللی 10 کیلومتر فاصله دارد و انتقال رایکان مسافران تور ارمنستان به فرودگاه فراهم می کنند.هتل لاتار لوکس از 19 اتاق مدرن تشکیل شده است.اتاق ها زیبا  همچون اتاق مطبوع، با ارائه فضای داخلی با رنگ های گرم و سبک کلاسیک است. هر اتاق شامل یک تلویزیون، مینی بار، حمام اختصاصی با سشوار و لوازم بهداشتی رایگان برای مسافران تور ارمنستان می باشند.هتل لاتار ایروان ارمنستان از 27 مارس 2013 از مسافرانتور ارمنستان استقبال می کنند.

Latar-Hotel-Complex-Armenia1.jpg

امکانات هتل لاتار ایروان ارمنستان:

 در رستوران این هتل غذاهای ارمنی و اروپایی و همچنین انواع نان های خوشمزه سنتی ارمنستان نیز در این رستوران سرو می شود. امکانات کباب در سایت هتل وجود دارد. مسافران تور ارمنستان می توانند با این هتل سفر خوشی داشته باشند.

وای فای رایگان، سونا، استخر بزرگ سر باز، باشگاه، خدمات ماساژ، حمام بخار، ترانسفر رایگان فرودگاهی، پینگ پونگ، بیلیارد، زمین بازی، روم سرویس، عابر بانک، پذیرش 24 ساعته، فروشگاه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، امکانات اتاق وی آی پی، اتوکشی، خشکشویی، آرایشگاه، اتاق جلسه، نگهداری از کودکان، لاندری، غذاهای رژیمی مخصوص مسافران تور ارمنستان، بار، رستوران و...

 

Latar-Hotel-Complex-Armenia4.jpg

Latar-Hotel-Complex-Armenia3.jpg

Latar-Hotel-Complex-Armenia5.jpg

Latar-Hotel-Complex-Armenia6.jpg

 Latar-Hotel-Complex-Armenia2.jpg

هتل مولتی گرند ایروان ارمنستان

Multi-Grand-Pharaon-Hotel-Armenia.jpg

هتل مولتی گرند ایروان ارمنستان یکی از مجلل ترین هتل های 5 ستاره است که در اتوبان H1 ایروان به آبوویان قرار گرفته است.هتل مولتی از 88 اتاق استاندارد، جونیور،ویلا، دلوکس تشکیل شده است. این هتل مدرن دارای اتاق های شیک و مجلل با امکانات عالی نظیر تلویزیون صفحه تخت، مبله، بالکن، مینی بار، تهویه مطبوع، حمام لوکس، سرویس بهداشتی و لوازم آرایش رایگان در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل مولتی گرند ایروان ارمنستان برای کودکان زمین بازی درست کرده تا کودکان از اوقات فراغت خود استفاده کنند. این هتل محض رسیدن مسافران تور ارمنستان به فرودگاه بین المللی زوارتنوتس راننده با ماشین سرویس رسانی گذاشته است.از هتل تا فرودگاه بین المللی زوارتنوتس 24 کیلومتر فاصله دارد. پرسنل به زبان شما مسافران عزیز صحبت می کنند. هتل مولتی گرند ایروان ارمنستان از 15 ژانویه 2015 از مسافران تور ارمنستان استقبال می کند.

Multi-Grand-Pharaon-Hotel-Armenia1.jpg

Multi-Grand-Pharaon-Hotel-Armenia2.jpg

امکانات هتل مولتی گرند ایروان ارمنستان:

وسایل باربیکیو، استخر روباز(فصلی)، ورود حیوانات خانگی آزاد اما با هماهنگی قبلی، سونا، باشگاه پرورش اندام، آبگرم و آبدرمانی، ماساژ، جکوزی، حمام سنتی مخصوص مسافران تور ارمنستان، استخر سر پوشیده (تمام فصول)، کازینو، زمین بازی کودکان، کلوپ کودکان، سرگرمیهای شبانه، بار، روم سرویس، رستوران با منوی مجزا، اسنک بار، غذاهای رژیمی(در صورت تمایل)، اینترنت، پارکینگ رایگان، لاندری، دستگاه خودپرداز، نظافت روزانه اتاقها، فکس، فتوکپی، آرایشگر، اتاق VIP، سوئیت ماه عسل و… که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد

Multi-Grand-Pharaon-Hotel-Armenia3.jpg

 Multi-Grand-Pharaon-Hotel-Armenia6.jpg

 Multi-Grand-Pharaon-Hotel-Armenia4.jpg

 Multi-Grand-Pharaon-Hotel-Armenia5.jpg

 

هتل ماریوت ایروان ارمنستان

Armenia-Marriott-Hotel-Yerevan5.jpg

هتل ماریوت ایروان ارمنستان یکی از بزرگترین هتل های زنجیره ای 5 ستاره ایروان ارمنستان است.این هتل مدرن در قلب این شهر میدان جمهوری قرار دارد.معماری کلاسیک و طراحی آن بسیار مدرن و جذاب است منظره زیبای اتاق های این هتل یا به میدان جمهوری و یا به کوه آرارات مشرف است. ساختمان هتل ماریوت یکی از ساختمان های تشکیل دهنده میدان جمهوری است و موقعیت آن این هتل را از دیگر هتل ها متمایز می کند.نام این هتل چندین سال پس از فروپاشی شوروی سابق از "آرمنیا" به "ماریوت" تغییر کرد در زمان شوروی سابق تنها هتل 5 ستاره ایروان به حساب می آمد.با رفتن به این هتل مسافران تور ارمنستان می توانند سفر به یاد ماندنی را تجربه کنند.هتل ماریوت دارای 5 رستوران و کافه است که در رستوران این هتل انواع غذاهای ارمنی، ایتالیایی و بین المللی سرو می شودواز این هتل لوکس تا مسجد آبی تنها 500 متر فاصله دارد.هتل ماریوت 226 اتاق و سوئیت زیبا و بسیار شیک تشکیل شده و درتمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، حمام لوکس، بالکن اختصاصی رو به مناظر کوه آرارت دارد.

Armenia-Marriott-Hotel-Yerevan1.jpg

امکانات هتل ماریوت ایروان ارمنستان:

5 رستوران و کافه،سرویس 24 ساعته اتاق ها، اینترنت وایرلس در فضاهای عمومی هتل، اینترنت با سرعت بالا در تمامی اتاق ها, تلویزیون کابلی و ماهواره، سولاریوم، مرکز زیبایی، میزکار، پارکینگ رایگان، مینی بار، خشکشویی و... که مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد.

Armenia-Marriott-Hotel-Yerevan3.jpg 

Armenia-Marriott-Hotel-Yerevan2.jpg

Armenia-Marriott-Hotel-Yerevan.jpg

Armenia-Marriott-Hotel-Yerevan4.jpg

 

هتل گلدن تیولیپ ارمنستان

Grand-Hotel-Yerevan.jpg

هتل گلدن تیولیپ ارمنستان 5 ستاره در منطقه ایروان ارمنستان قرار دارد. هتل گلدن تیولیپ یکی از مجلل ترین هتل های ارمنستان  در خیابان آبوویان است. هتل گلدن تیولیپ ارمنستان توسط معمار معروف ایتالیایی ن.بونیاتیان در سال 1926 طراحی شده است ولی داخل هتل در سال 2009 مرمت و بازسازی شد.از هتل تا فرودگاه زوارتنوتس 10 کیلومتر فاصله دارد. این هتل تنها 200 متر از گالری هنر ملی و 500 متر از تئاتر اپرا فاصله دارد.این هتل  مدرن دارای 104 اتاق مجلل که هر اتاق متنوع برای مسافران تور ارمنستان می باشد که عبارتند از اتاق جنرال که 14.5 متر است و اتاق اکسکلوتیو که 20 متر است. تمامی اتاق های این‌ هتل دارای اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، چای/ قهوه ساز و صندوق امانات برای مسافران تور ارمنستان می باشد.مسافران تور ارمنستان میتوانند در 24 ساعت دولچه ویتا نوار و چای اتاق، واقع در هنرستان زیبا را شل کنید و مسافران می توانند در زمستان از باغ ملک این هتل لذت ببرند.هتل گلدن تیولیپ ارمنستان از 17 اگوست 2011 آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستان است.

Grand-Hotel-Yerevan1.jpg

از امکانات هتل گلدن تیولیپ ارمنستان :

استخر شنا روباز و سرپوشیده، مرکز بدنسازی،‌ خدامت ماساژ، صرافی،‌ خشکشویی و مرکز تجارت , سونا و جکوزی، سولاریوم، مرکز زیبایی، رستوران روسینی به سرو انواع غذاهای محلی و ایتالیایی و... که مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد.

Grand-Hotel-Yerevan7.jpg

Grand-Hotel-Yerevan3.jpg

Grand-Hotel-Yerevan6.jpg

Grand-Hotel-Yerevan4.jpg

Grand-Hotel-Yerevan2.jpg

Grand-Hotel-Yerevan5.jpg

 

 

 

هتل قفقاز ایروان ارمنستان

یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های ارمنستان هتل 5 ستاره قفقاز ایروان ارمنستان است که در نزدیکی مرکز شهر ایروانارمنستان قرار گرفته است. هتل قفقاز ایروان ارمنستان دارای 46 اتاق لوکس با طراحی مدرن و امکانات عالی نظیر بار, ال سی دی, خدمات خانه داری و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. از امکانات تفریحی این هتل استخر، ماساژ, سونا, جکوزی, سالن بدن سازی و .... مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل تا فرودگاه 17 کیلومتر است و دارای ترانسفر فرودگاهی می باشد. رستوران هتل قفقاز ایروان ارمنستان دارای انواع غذاهای متفاوت و لذیذ و کافی شاپی با انواع دسر ها نوشیدنی ها و باری در گوشه هتل برای مسافران تور ارمنستان می باشد. اطراف این هتل نمادهای از کو آرارات و مردم قفقاز با معماری زیبا طراحی شده است. 

امکانات هتل قفقاز ایروان ارمنستان:

اجاره ماشین, استخر روباز, امکانات ورزشی, سایت کامپیوتر, ماساژ, سونا, جکوزی, سالن بدن, رستوران برای مسافران تور ارمنستان , کافی شاپ, بار, اینترنت, ترانسفر فرودگاهی, خدمات خانه داری و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.